Gå til innhold

Hvor lang tid det før fargen forsvinner? (Etter soling)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor lang tid ca tar det for fargen å forsvinne hos deg etter du har tatt solarium/solt deg generelt? 

Skulle bare ta noen runder i solsenga for å få litt farge (dette er noe jeg gjør svært sjeldent) og jeg ble veeldig fort brun. Og jeg har ingenting i mot det, er veldig fint, men jeg ønsket egentlig bare å se litt "sunkissed" ut. Nå ser det ut som jeg har vært i syden i minst en måned. :fnise:

Men ja, lurer enkelt å greit på om det generelt tar lang tid før fargen gradvis forsvinner. Og ja, jeg vet at solarium ikke er bra. Det er derfor jeg gjør det så sjeldent som jeg gjør. :laugh: 

Anonymkode: 6625b...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ikke solt meg på 64 dager og har fortsatt skille, blir veldig tregt og veldig lite brun 

Anonymkode: 4afcd...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen som kan vite hvor lang tid det tar før fargen din reduseres.

Anonymkode: ae4f5...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir veldig sakte brun og har til nå ikke blitt spesielt brun heller, men har som regel holdt på fargen nesten et halvt år før skillet ble helt borte. Men etter rekordsommeren for 2 år siden så blir jeg knallbrun bare jeg letter på gardinene:P Men holder ikke fult så lenge på fargen, kanskje 4 mnd.

Anonymkode: 7fd67...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Det varierer fra person til person. Jeg beholder brunfargen i ca en måned, men sønn kan ha skille på armene i opptil 8 mnd etter Sydentur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...