Gå til innhold

Opplevde noe ubehagelig med en mann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Meg og noen venner gikk gjennom sentrum for å si hade til noen av dem som skulle rekke noe buss og tog til andre steder. Så møtte vi på en annen ungdomsgjeng som oppførte seg truende mot oss og særlig mot en av vennene mine som er mørk i huden. Vi fikk sjokk da de kom mot oss å ba vennen vår knele og si unnskyld (vi hadde aldri sett dem før så aner ikke hva de mener at han burde si unnskyld for). Men i verfall kom det en voksen mann bort til oss og tok tak i vennen min (ettersom at en av de fra den andre gjengen hadde hentet han og sagt at vår venn er skurken på en måte) så tok den voksne mannen fast i vennen min å rista i han mens han ba om at han måtte pelle seg hjem. Da sa jeg: "fordi han er muslim betyr det ikke at han alltid er synderen." Da gikk mannen bort å kjefta på den andre gjengen. Hva skjedde nå egentlig, var sjokkerende og ubehagelig. 

Anonymkode: 83a8b...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
10 minutter siden, Cyrus skrev:

Ikke troverdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har også blitt verbalt angrepet fordi jeg har mørkere hud enn etniske nordmenn. Det var også av fremmede folk. Det mest ubehagelige var da jeg tok bussen til jobb og en guttegjeng i baksetet begynte å rope på meg og ba meg dra til h* tilbake til burkaland. Veldig ubehagelig situasjon med mange stygge skjellsord. Varte i ca. 10-15 minutter til de gikk av. Det verste var at bussjåføren ikke gjorde noe. Hadde jeg vært bussjåfør hadde jeg stoppet bussen og kastet dem av. 

Jeg er født i Norge, er ateist og oppvokst med norske foreldre. Så det at de hatet meg fordi jeg var en burkafitte var noe de tok ut av løse luften. 

Neste gang ta bilde av folkene/film situasjonen og anmeld!! 

Anonymkode: 7006f...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også blitt verbalt angrepet fordi jeg har mørkere hud enn etniske nordmenn. Det var også av fremmede folk. Det mest ubehagelige var da jeg tok bussen til jobb og en guttegjeng i baksetet begynte å rope på meg og ba meg dra til h* tilbake til burkaland. Veldig ubehagelig situasjon med mange stygge skjellsord. Varte i ca. 10-15 minutter til de gikk av. Det verste var at bussjåføren ikke gjorde noe. Hadde jeg vært bussjåfør hadde jeg stoppet bussen og kastet dem av. 

Jeg er født i Norge, er ateist og oppvokst med norske foreldre. Så det at de hatet meg fordi jeg var en burkafitte var noe de tok ut av løse luften. 

Neste gang ta bilde av folkene/film situasjonen og anmeld!! 

Anonymkode: 7006f...507

Vell takk for tips, men jeg ble veldig sjokka. Håper det gikk fint med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...