AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Jeg er verdens lykkeligste jente, jeg har funnet drømmemannen❤️❤️❤️ Men her er saken i mitt hode, vi planlegger bryllup, noe som vi gleder oss til, jeg har begynt å kikke etter brudekjole, men så begynte jeg å tenke på en ting, jeg er 29 år når vi gifter oss, hva slags kjole kan en 29 åring ha? kan en 29 åring ha brudekjole med litt bling? Detaljer eller må den bær plain? kan den vær litt prinsesse eller a linje? må de vær blondekjole med åpen rygg pga brudekjoletrend, ble veldig usikker på meg selv og det valget... Anonymkode: a051a...7e3
Sirah Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 Gratulerer med drømmemannen og bryllup ♥️ Angående kjole så kjøp den DU vil ha og den DU kler! Ikke hva ukjente mennesker på et forum mener ♥️ 6
Silfen Skrevet 28. april 2017 #3 Skrevet 28. april 2017 Ja, for å velge den DU liker er jo for dumt... 7
Serafina. Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 Tenker du at du er for gammel til å velge den type kjole som du ønsker deg? Hvis det er tilfelle så legg fra deg den tanken med en gang. Ta med deg en god venninne du stoler på til brudekjoleprøving og Finn det som passer deg (og lommeboken). 2
FruN Skrevet 28. april 2017 #5 Skrevet 28. april 2017 Du skal ha akkurat den kjolen DU vil ha og som DU føler deg komfortabel og vakker i! Gratulerer!
Minlillesky Skrevet 30. april 2017 #6 Skrevet 30. april 2017 På 28.4.2017 den 22.10, AnonymBruker skrev: Jeg er verdens lykkeligste jente, jeg har funnet drømmemannen❤️❤️❤️ Men her er saken i mitt hode, vi planlegger bryllup, noe som vi gleder oss til, jeg har begynt å kikke etter brudekjole, men så begynte jeg å tenke på en ting, jeg er 29 år når vi gifter oss, hva slags kjole kan en 29 åring ha? kan en 29 åring ha brudekjole med litt bling? Detaljer eller må den bær plain? kan den vær litt prinsesse eller a linje? må de vær blondekjole med åpen rygg pga brudekjoletrend, ble veldig usikker på meg selv og det valget... Anonymkode: a051a...7e3 En kjole skal ikke gå etter alder. En kjole som du føler deg veldig vakker i, er den rette kjolen! For å ta eksempler; En ung kvinne kan se nydelig ut i en kjole med veldig mange blonder og lange ermer, mens en annen ung kvinne kan se malplassert ut i kjolen. Sånn er det i alle aldre. Det som er viktig er å velge en kjole DU ønsker å gå med. Liker du detaljer? Perler? blonder?Lang?Kort? prinsess? Sofistikert? utrigning? a- linje?Åpen rygg? eller ikke? osv osv.. Ikke bry deg om hva som er trendy her og nå. Prøv ulike kjoler og finn den som passer DEG 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 Her trodde jeg at du var ca 50 år og skulle gifte deg for andre eller tredje gang.... Om det var tilfellet hadde i alle fall jeg styrt unna marengskjole og heller valgt noe mer enkelt. I ditt tilfelle så kan du velge akkurat det du selv ønsker og du vet du kommer til å føle deg vel i. Ta med moren din eller en god venninne som du vet sier i fra, og prøv litt forskjellige kjoler. Jeg hadde med både mor og kommende svigermor og husker at etter å ha prøvd et par kjoler sto jeg inne i prøverommet og visste at DETTE var kjolen min. Fikk det bekreftet da jeg kom ut av prøverommet å så tårene i øynene til både mor og svigermor. Lykke til med kjoleprøving og det kommende bryllupet <3 Anonymkode: 16b09...34a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #8 Skrevet 2. mai 2017 Er ikke bling og litt prinsesse sånn 25 års aldersgrense? Anonymkode: 50ccb...db9
FruN Skrevet 2. mai 2017 #9 Skrevet 2. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke bling og litt prinsesse sånn 25 års aldersgrense? Anonymkode: 50ccb...db9 Neh
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #10 Skrevet 3. mai 2017 Du er 29 ikke 49. Alt går! Anonymkode: 9a435...7bc
Fru Uperfekt Skrevet 3. mai 2017 #11 Skrevet 3. mai 2017 På 28.4.2017 den 22.10, AnonymBruker skrev: Jeg er verdens lykkeligste jente, jeg har funnet drømmemannen❤️❤️❤️ Men her er saken i mitt hode, vi planlegger bryllup, noe som vi gleder oss til, jeg har begynt å kikke etter brudekjole, men så begynte jeg å tenke på en ting, jeg er 29 år når vi gifter oss, hva slags kjole kan en 29 åring ha? kan en 29 åring ha brudekjole med litt bling? Detaljer eller må den bær plain? kan den vær litt prinsesse eller a linje? må de vær blondekjole med åpen rygg pga brudekjoletrend, ble veldig usikker på meg selv og det valget... Anonymkode: a051a...7e3 Du velger akkurat den kjolen som du føler deg vel i, du blir nok kveldens vakreste uannsett.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #12 Skrevet 3. mai 2017 Jeg tenker at om det er en dag i livet du virkelig skal gi blanke i jantelov og hva folk måtte mene, så er det nå akkurat på bryllupsdagen din! Da bør du velge den kjolen som du synes er perfekt - og med mindre du har verdens dårligste venner og familie, så vil alle synes at du er smashing uansett. Det er heldigvis ingen aldersgrense på ulike kjoler - velg en DU føler deg bra i! Anonymkode: 2ef77...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå