Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #1 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har en normal hud/blandingshud, d.v.s tilløp til fet hud i t-sonen, men svært få kviser og sorte prikker. Men i det siste har jeg plutselig fått en rekke småkviser, litt større kviser og hvite greier, talgkjertler heter det kanskje, rundt munnen. Hvorfor er de der, og hvordan får jeg det bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2004 #2 Del Skrevet 23. desember 2004 Du bruker vel ikke vaselin til å smøre leppene med? Det kan gi slike utslag, siden vaselin og produkter som inneholder det, tetter porene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #3 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg bruker savex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #4 Del Skrevet 23. desember 2004 Dette er jo et velkjent problem. Det nytter å tenke litt taktisk og logisk: 1. Man er ofte borti med hendene i områdene rundt munnen, haken. Hendene er ofte fulle av bakterier, og bakterier og urenheter = kviser! 2. Leppepomader (stick er fy, fy!) fører til kviser i massevis. 3. Slikke-seg-rundt-munnen-fenomen: munnen inneholder også en del bakterier, som da igjen fører til; ja, kviser! osv osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #5 Del Skrevet 23. desember 2004 Når det har blitt ekstra hett i senga (eller hvor det nå måtte være) har jeg noen ganger fått kviser/sorte prikker. Sansynligvis pga at jeg blir oppskrapet etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #6 Del Skrevet 23. desember 2004 Men hva gjør jeg med disse urenhetene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. desember 2004 #7 Del Skrevet 24. desember 2004 Men hva gjør jeg med disse urenhetene da? Urenheter må FOREBYGGES. Rens huden morgen og kveld, spis sunt, trening og frisk luft er nøkkelen til å holde urenhetene unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 1. januar 2013 #8 Del Skrevet 1. januar 2013 Tråden er ryddet. Det er ikke tillatt å signere som helsepersonell. mvh ninuska_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå