AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Hei;)) eg har virkeli lyst å miste fett på magen å få smalare midje, men kvar gang eg bestemmar meg for å spise sunt å trene så klarar ikkje eg å holde meg så da spisar eg godteri osv..eg vil ikkje slanke meg på resten av kroppen men bare magen. korleis skal eg klare å holde meg med å spise sunt å få smal mage og midje?? Trengar virkeli hjelp Anonymkode: eb0e1...4a7
debattanten Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 For å få slankere mage må du slanke hele kroppen. Går ikke å punktslanke. Sukker og alkohol lagrer mer fett på magen enn noe annet så du må redusere mengdene med dette, eller fjerne det helt. Ellers er det viktig å trene, i starten vil du ha mye å hente på bare å bevege deg litt så kroppen strammer seg opp. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #3 Skrevet 28. april 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei;)) eg har virkeli lyst å miste fett på magen å få smalare midje, men kvar gang eg bestemmar meg for å spise sunt å trene så klarar ikkje eg å holde meg så da spisar eg godteri osv..eg vil ikkje slanke meg på resten av kroppen men bare magen. korleis skal eg klare å holde meg med å spise sunt å få smal mage og midje?? Trengar virkeli hjelp Anonymkode: eb0e1...4a7 Kontakt LHL. De hadde nylig et nyhetsbrev om kosthold som hjelper mot magefett. Jeg får disse nyhetsbrevene grunnet medlemsskap i LHL. Jeg kommer dessverre ikke inn på mailen nå. Men du kan som sagt høre med LHL. Anonymkode: d22a2...889
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kontakt LHL. De hadde nylig et nyhetsbrev om kosthold som hjelper mot magefett. Jeg får disse nyhetsbrevene grunnet medlemsskap i LHL. Jeg kommer dessverre ikke inn på mailen nå. Men du kan som sagt høre med LHL. Anonymkode: d22a2...889 OBS! Jeg fant det her https://www.lhl.no/om-lhl/aktuelt/nyhetsarkiv-2017/2017/kosthold-for-mindre-magefett/ Anonymkode: d22a2...889
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #5 Skrevet 28. april 2017 Du kan faktisk gå ned i vekt og spise godteri. Du må bare begrense deg og passe på at det ikke ødelegger kaloriunderskuddet. Kan være lurt å ikke nekte seg godis, er så lett å sprekke hvis man blir for streng. Bra om du får inn litt styrke og kondisjon. Anonymkode: 8564d...70b 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #6 Skrevet 28. april 2017 Tusen takk for svar :)) Anonymkode: eb0e1...4a7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 På 28.4.2017 den 19.53, AnonymBruker skrev: eg vil ikkje slanke meg på resten av kroppen men bare magen. Som nevnt over kan du ikke punktslanke, det er dessverre helt umulig. Kontinuitet av et lite underskudd på mat, variasjon i mat, og ikke minst fysisk aktivitet og trening er nøkkelen til en smalere midje Hvis jeg skal spise godteri så kan det feks være litt sjokolade, som jeg bevisst veier. Ikke snakk om noe 200g sjokoladeplate. I tillegg et popcorn sunnere alternativer enn feks potetgull. Test ut de nye småsulten posene med popcorn, hele posen består av under 200 kcal. Unn deg masse god frukt, kanskje med litt vaniljekesam. Grønnsaker og dip er himmelsk! Anonymkode: 28ca4...0f3 1
ekkoet Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 I min erfaring kan det være greit å føre et regnskap, feks med en app som lifesum. Det er litt tungvindt i starten, men går fortere når man får taket og rutinen. Det som gir størst nytte her synes jeg er at man blir bevisst på hvor "ille" en utskeielse eller en vane egentlig er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå