Gjest Daniella_ Skrevet 23. desember 2004 #1 Skrevet 23. desember 2004 finnes det? har ikke antivirus og scannet nå via et sånt online-antivirus og jeg har nå funnet 20 trojanere :o så jeg lurte på om noen vet om et sted jeg kan finne et gratis antivirus?
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #2 Skrevet 23. desember 2004 Grisoft har en gratisversjon av AVG Antivirus, til privat bruk. De har nettopp kommet med en ny versjon. Den kan lastes ned herfra.
Gjest Daniella___ Skrevet 23. desember 2004 #3 Skrevet 23. desember 2004 Grisoft har en gratisversjon av AVG Antivirus' date=' til privat bruk. De har nettopp kommet med en ny versjon. Den kan lastes ned herfra. takk
Gjest Daniella__ ii Skrevet 23. desember 2004 #4 Skrevet 23. desember 2004 Forresten, jeg lurte på en ting... Den finner virus og da kommer det en dialogbox opp. Der får jeg masse valg, også velger jeg "heal". Noen lar seg "heale", mens andre ikke. :-? Hvorfor ikke? Og når jeg "healer"...blir viruset borte da?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. desember 2004 #5 Skrevet 23. desember 2004 Forresten, jeg lurte på en ting... Den finner virus og da kommer det en dialogbox opp. Der får jeg masse valg, også velger jeg "heal". Noen lar seg "heale", mens andre ikke. :-? Hvorfor ikke? Og når jeg "healer"...blir viruset borte da? Antivirusprogrammer får ikke fjernet alle virus, bl.a fordi de kjører i en prosess som du må kverke. Finn navn på virus og søk på google etter: virusnavn removal Gå til symantic eller et annet sted du stoler på og følg instruksjonene.
Gjest Daniella_ Skrevet 23. desember 2004 #6 Skrevet 23. desember 2004 Hmmm... ja jeg burde nok det. Men det virker som om det som ikke lar seg "heale" havner i karantene. Ringte en venn og han ba meg slette det... Og da skulle visst alt være i orden, men det har jeg hardt for å tro på, men men... :klø: Skal gjøre det du tipset meg om også Rattlesnake
Polly Ester Skrevet 23. desember 2004 #7 Skrevet 23. desember 2004 Jeg bruker AVG og i begynnelsen fikk jeg to meldinger om virus eller trojaner - husker ikke helt hva det var. Jeg lastet ned noe som kaltes vcleaner og kjørte den i sikkermodus, og da ble alt galt borte...
Cronos Skrevet 23. desember 2004 #8 Skrevet 23. desember 2004 Må slenge meg på. Avast Home Edition er en gratis fullversjon: http://www.avast.com/eng/avast_4_home2.html GOD JUL!
Nella Skrevet 23. desember 2004 #9 Skrevet 23. desember 2004 Sambo bruker BitDefender og det også fungerer kjempefint i følge han. Finner det på www.bitdefender.com
Gjest Daniella_ Skrevet 24. desember 2004 #10 Skrevet 24. desember 2004 Tusen takk alle sammen Lastet ned som het Ad-Aware også. De tok visst restene av virusene som ikke det andre programmet tok Men allikevel popper det opp om at virus kommer. Så jeg må få skikk på dette nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå