Gå til innhold

Bursdagsgave til tredje/fjerdeklassinger, ikke penger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger tips til bursdagsgaver til gutter i tredje/fjerde klasse som koster rundt en hundrelapp. Vi vil ikke gi penger. Setter veldig pris på svar. :)

Anonymkode: 4aee7...579

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Veit du om de interesserer seg for noe spesielt? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Bøker. 

Anonymkode: 982bc...07d

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, HappyWaffle skrev:

Veit du om de interesserer seg for noe spesielt? :) 

Nei, dessverre. Det er ment som bursdagsgaver til klassevenner. Vi pleier å kjøpe opp å ha et lager da det fort blir mange bursdager etter hverandre samt at vi får kort varsel og ikke alltid tid til å kjøpe gave rett før. Jeg har ei jente og har ikke så god peiling på hva guttene i klassen leker med eller liker å få i gave, men trenger noe å gi i guttebursdagene. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Foreslå å gå sammen med andre barn, så kan man kjøpe noe større?

Anonymkode: 1ce92...3f9

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dessverre. Det er ment som bursdagsgaver til klassevenner. Vi pleier å kjøpe opp å ha et lager da det fort blir mange bursdager etter hverandre samt at vi får kort varsel og ikke alltid tid til å kjøpe gave rett før. Jeg har ei jente og har ikke så god peiling på hva guttene i klassen leker med eller liker å få i gave, men trenger noe å gi i guttebursdagene. :) 

Ååh sånn sett ja :) 

da er det værre :P husker ikke hva søsknene mine likte på den alderen så jeg er ikke til så stor hjelp da 😅

Gjest carmabell
Skrevet

Dra på en lekebutikk, si du har hundre kroner og spør hva de anbefaler å kjøpe for det til en gutt på den alderen, de vet garantert om noe :)

Skrevet

Gavekort på kino er populært her, vi har en bunke liggende av det. Håndkle med StarWars eller liknende er også verdsatt (til å ha med i gymmen eller på svømming). Litt kule boxere og sokker samt sprettball er også noe som ville falt i smak her i gården. Noe man også kan kjøpe i siste liten er donald pocket.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Å spørre på butikken var en god ide og takk for fine tips Ild. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...