AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #21 Del Skrevet 29. april 2017 Det går ann å få det nesten helt bort! Sugemerker er en liten samling av blod i et område. Det du kan gjøre er å bruke en gjenstand som er flat på enden, foreks en leppestift (med lokket på) også presse ganske hardt å "dra" blodet ut over i forskjellige retninger, gjentatte ganger. Sugemerket er liksom en runding, og du skal prøve å få vekk rundingen, og å få blodsamlingen mer spredt så fargen blir lysere. Det funker veldig bra! Enten forsvinner den helt eller blir mindre synlig og ser ut som et lite naturlig blå merke. Det kan da sminkes lettere over. Anonymkode: abf3a...e47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #22 Del Skrevet 29. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener vi brukte tannkrem i sin tid. Men det et ca 20 år siden jeg hadde et sugemerke sist, så husker ikke heeeelt;-) Anonymkode: 4fb89...81c Ja, det husker jeg også var det rådende den gangen, smør på tannkrem så går det bort fortere. Husker dog ikke om det var noe sannhet i det da. (klikket meg faktisk bare inn på tråden her fordi jeg syns det var morsomt at TS skulle suge et merke bort, som flere har påpekt i tråden her også... ) Anonymkode: c17e1...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken_1975 Skrevet 29. april 2017 #23 Del Skrevet 29. april 2017 Hemoridekrem og skjerf brukte jeg for 25 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 29. april 2017 #24 Del Skrevet 29. april 2017 Prøv ulike "kjerringråd" for å få det bort, hvis det har falmet en del dekker du over det med sminke, hvis det ikke skjuler det nok bruker du et skjerf eller en høyhalset genser. Ikke at et sugemerke er verdens undergang, men jeg hadde ikke satt pris på det på date, og jeg hadde ikke kjøpt historien om en kompis heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå