Gjest Revenge Skrevet 23. desember 2004 #1 Skrevet 23. desember 2004 En dag... skal du få igjen for at du: - gjør alt du kan for å ødelegge vårt forhold - forsøker å sette opp barna mot oss - ringer midt på natten - gjør at vi blir livredde så fort det piper i en mobil - prøver å suge penger av oss til tross for at du får mye mer enn du har krav på - bruker ungene for å spille på dårlig samvittighet - klandrer oss for at du ikke har det godt selv (du har selv valgt din partner!) - benytter barna som gråteputer - setter ut rykter om meg og oss som ikke er sanne - ikke er sannferdig om hva som egentlig har vært og hvorfor ting er som de er i dag Men ikke nå. Ikke i dag. Jeg skal forholde meg taus en lang stund til. Men ikke evig. Du skal få igjen. Hevnen smaker best når den serveres kald...
Hunky Dory Skrevet 23. desember 2004 #2 Skrevet 23. desember 2004 Og livet leves best når man kan/skal gå å gnuge på ting i all evighet
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #3 Skrevet 23. desember 2004 :trøste: Føler med deg.. Håper det roer seg.. Kjenner følelsen av at alt knyter seg når telefonen ringer/ piper. Jeg valgte å ikke ta noen hevn.. Det ble stille etterhvert. Da han ikke fikk noen respons, og kansje følte at jeg ikke brydde meg, gikk han sannsynligvis lei.. Han skulle bare visst at hadde han fortsatt ei stund til, hadde jeg mest sannsynlig brutt helt sammen psykisk. Heldigvis hadde vi ikke barn..
CeeCee Skrevet 23. desember 2004 #4 Skrevet 23. desember 2004 :trøste: Føler med deg.. Håper det roer seg.. Kjenner følelsen av at alt knyter seg når telefonen ringer/ piper. Jeg valgte å ikke ta noen hevn.. Det ble stille etterhvert. Da han ikke fikk noen respons, og kansje følte at jeg ikke brydde meg, gikk han sannsynligvis lei.. Han skulle bare visst at hadde han fortsatt ei stund til, hadde jeg mest sannsynlig brutt helt sammen psykisk. Heldigvis hadde vi ikke barn.. Hvis det er den brukeren jeg tror det er så snakker hun om sin mor... Som hun faktisk har gitt drapstrusler til... De trenger nok begge terapi.... MST hadde vært noe for denne familien tror jeg....
Gjest Xavia Skrevet 23. desember 2004 #5 Skrevet 23. desember 2004 En dag... skal du få igjen for at du: - gjør alt du kan for å ødelegge vårt forhold - forsøker å sette opp barna mot oss - ringer midt på natten - gjør at vi blir livredde så fort det piper i en mobil - prøver å suge penger av oss til tross for at du får mye mer enn du har krav på - bruker ungene for å spille på dårlig samvittighet - klandrer oss for at du ikke har det godt selv (du har selv valgt din partner!) - benytter barna som gråteputer - setter ut rykter om meg og oss som ikke er sanne - ikke er sannferdig om hva som egentlig har vært og hvorfor ting er som de er i dag Men ikke nå. Ikke i dag. Jeg skal forholde meg taus en lang stund til. Men ikke evig. Du skal få igjen. Hevnen smaker best når den serveres kald... Tror du og dine kunne fått det så mye bedre om det ikke var hevn som opptok deg så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå