Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være feil underforum. Men prøver. Jeg slutta på p-piller for et par måneder siden of vi prøver å bli gravid. Men jeg kjenner sexlysten har økt mye siden jeg slutta. Gradvis. Jeg likte sex veldig godt før også. Men jeg var ikke så kåt som jeg er nå. Flere som opplevde å bli mer villig uten hormoner i kroppen? Ser på det som et godt tegn, ettersom det er sex som nå til for å få en spire i magen. Men bare litt merkelig 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint for deg da.

Skrevet

Sånn var det for meg også. Ble egentlig litt sjokkert når jeg merket hvor mye p-pillene hadde påvirket sexlyst, humør og følelser generelt. Jeg har ikke lyst til å begynne på dem igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja samme her, p piller er jo ikke bra for kroppen.. At folk fortsatt bruker det er et under (greit nok enkelt, men spiral f.eks er jo mye lettere, tryggere og bedre)

Anonymkode: 5c91e...452

AnonymBruker
Skrevet

En bivirking av p-piller er at de kan gi nedsatt sexlyst så det er egentlig kke så rart.

Anonymkode: dc5a1...443

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 28.4.2017 den 16.31, Heisenberg skrev:

Sånn var det for meg også. Ble egentlig litt sjokkert når jeg merket hvor mye p-pillene hadde påvirket sexlyst, humør og følelser generelt. Jeg har ikke lyst til å begynne på dem igjen. 

Opplevde det samme. 

Tror ikke jeg kommer til å begynne med p-piller igjen. 

Anonymkode: 932ec...727

AnonymBruker
Skrevet
På Friday, April 28, 2017 den 15.40, QQbaby skrev:

Fint for deg da.

:troest: 

Ts; jeg opplevde det samme selv. Aldri mer p-piller!

Anonymkode: 671d5...c88

AnonymBruker
Skrevet
På 28.4.2017 den 16.53, AnonymBruker skrev:

Ja samme her, p piller er jo ikke bra for kroppen.. At folk fortsatt bruker det er et under (greit nok enkelt, men spiral f.eks er jo mye lettere, tryggere og bedre)

Anonymkode: 5c91e...452

Jeg reagerer både på p-piller og spiral. Sexlyst, humør osv. Kjedelig :/ 

Anonymkode: 5a7c1...599

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde det samme. 

Tror ikke jeg kommer til å begynne med p-piller igjen. 

Anonymkode: 932ec...727

Jeg også, var ikke klar over hvor mye de ødela.. trodde rett å slett jeg var deprimert, ble ikke våt heller de få gangene jeg ble tent. Jeg slutta på ppiller, ble faktisk mer gladere/lykkelig, og jeg fikk økt sexlyst. Har blitt kvitt kvisene også, hadde mye på brystet og i T-sonen i ansiktet.

Jeg har sagt til samboeren, at jeg aldri kommer til å begynne med dem igjen!

Anonymkode: 991c8...bd5

Skrevet

Vært av pillene i 7 måneder nå, skal aldri noensinne gå på hormonprevensjon igjen!

Den første syklusen etter pilleslutt var forresten helt innforjævlig både psykisk og fysisk for meg, noen andre som hadde det sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...