AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Jeg har angst:( jeg har tid til å tenke for mye. Jeg angrer ikke på valget jeg tok for snart et år siden. Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke gjorde hetes det.. jeg visste hva jeg hadde. Jeg ville gått og grublet og vært like trist og rastløs i dag om jeg ikke prøvde. Men nå har jeg litt motgang. Jeg tenker på, hva om jeg aldri vil klare det jeg vil. Det blir liksom....bare for kjedelig! Noen mener at defleste klarer bare de vil, noen mener at klarer du ikke er det din egen feil, noen mener at vi klarer det vi er ment for...altså at det er bestemt fra ovenpå. Hva om det er bestemt at jeg ikke skal lykkes da??:( og så lurer jeg på en annen ting, mange av de som er srb.ledig, evig singel, lite venner ser ofte veldig tafatt ut. Mens de andre ser oppegående, vellkledd, utstråling osv. Det må da være NOE som gjør at man havner der man havner...?! Anonymkode: ffc31...ffd
Gjest rayon de soleil Skrevet 29. april 2017 #2 Skrevet 29. april 2017 Det er IKKE bestemt fra oven at du ikke skal lykkes, den tanken er det du selv som sitter og leker med, og der har du ditt problem mer enn noe annet, altså feil mentalitet. Selvfølgelig kan du lykkes med å nå dine målsetninger, men det krever jo at du jobber mot å oppfylle dem, med suksess og mestring så vil du vokse. Graver du deg derimot ned i et tankesett om at du ikke en gang trenger å forsøke fordi du er forutbestemt å mislykkes, ja da kan du like gjerne gi opp for en slik mentalitet er i så fall hivedproblemet for å ikke komme deg opp og frem i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå