AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg begynner å lure på om jeg har sosial angst. Har ikke egentlig slitt med dette tidligere, men det har kommet etter året på folkehøgskolen, noe jeg tror er pga alt dramaet som har skjedd. Jeg vil ikke si at jeg er en spesiell stille person, snakker ofte veldig mye og de aller fleste mener det er kjempelett å bli kjent med meg?? Skjønner liksom ikke hva jeg sliter med da, men føler jeg har lett for å stenge meg inne når en gammel venn spør om å møtes bare oss to. Tror jeg er redd for at ting skal bli kleint ellerno?? kan det være noen spesifikke grunner til at man får sosial angst? Jeg merker også når jeg drar ut alene så kan jeg på en måte stresse litt, jeg var ikke sånn tidligere???? Har hatt tvangslidelse når jeg var mindre for 6 år siden, etter det har jeg ikke hatt noe, men føler det har kommet tilbake nå??? jeg vurderer å dra til psykologen for å snakke om det. Jeg stresser veldig mye og er redd for å bli mer ensom om jeg fortsetter som dette. Anonymkode: c5358...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå