AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Del Skrevet 28. april 2017 I går kveld ringte svigermor og fortalte at min mans bror og samboeren skulle gifte seg i dag. De har vært samboere i flere år og det har ikke vært snakk om giftermål før. Svigmor visste heller ingenting før hun ble oppringt i går kveld. Det skulle være seremoni på Tinghuset og middag etterpå. Jeg ser på instagram at mor og søster til bruden er med, de bor også i en annen by så de har ikke kunnet tatt turen dit "på sparket". Jeg har et godt forhold til begge to og de er herlige med barna våre. Så jeg føler at vi har blitt litt "utelatt", vi ville selvsagt vært der og feiret dem om vi hadde visst om det!😳 Anonymkode: f1fed...6f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 28. april 2017 #2 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Dårlig gjort å forskjellsbehandle familiemedlemmer. Helt greit å føle seg snytt. Endret 28. april 2017 av petterm 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 28. april 2017 #3 Del Skrevet 28. april 2017 Hvordan du føler det er det ingen som kan si noe på ... men jeg tenker at de kanskje ville ha et veldig stille og rolig bryllup uten den store festen? Det er jo lov det også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #4 Del Skrevet 28. april 2017 Hva med mannen din, kan det være noe han har glemt å kommunisere videre? Anonymkode: 68321...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #5 Del Skrevet 28. april 2017 Litt off topic men...Var hun gravid bruden? Anonymkode: 90b90...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #6 Del Skrevet 28. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: I går kveld ringte svigermor og fortalte at min mans bror og samboeren skulle gifte seg i dag. De har vært samboere i flere år og det har ikke vært snakk om giftermål før. Svigmor visste heller ingenting før hun ble oppringt i går kveld. Det skulle være seremoni på Tinghuset og middag etterpå. Jeg ser på instagram at mor og søster til bruden er med, de bor også i en annen by så de har ikke kunnet tatt turen dit "på sparket". Jeg har et godt forhold til begge to og de er herlige med barna våre. Så jeg føler at vi har blitt litt "utelatt", vi ville selvsagt vært der og feiret dem om vi hadde visst om det!😳 Anonymkode: f1fed...6f4 Det er jo lov. Alt er lov når det kommer til følelser. Men vi vet begge at det ikke er noe poeng i det. Du kan enten anta at de har en grunn og at den neppe er at de misliker deg eller dere (den mest nærliggende grunnen er nemlig at brudens familie er dramaqueens) Eller du kan kaste bort tid på å være sur. Eller du kan spørre fint og pyntelig hvorfor de tok valget sånn de gjorde neste gang dere møtes. Jeg ville valgt 3, men det er hovedsakelig fordi jeg er nysgjerrig, ikke fordi jeg er spesielt nærtagende. Anonymkode: 13022...c20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #7 Del Skrevet 28. april 2017 1 time siden, Betrakteren skrev: Hvordan du føler det er det ingen som kan si noe på ... men jeg tenker at de kanskje ville ha et veldig stille og rolig bryllup uten den store festen? Det er jo lov det også. Selvsagt er det lov, men å inviterer nærmeste til bruden, men ikke til brudgommen???? Da snakker vi forskjellsbehandling, og ingen unnskyldninger så lenge det ikke er noen konflikter (som det ikke virker som det er i dette tilfellet) Hadde jeg vært mor til denne mannen, hadde jeg vært fryktelig lei meg - med god grunn. For å svare på spørsmålet ditt TS; JA!!! Anonymkode: 83626...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #8 Del Skrevet 28. april 2017 Hadde bare venner i mitt bryllup. Vi ønsket det slik. Men familien min hater meg enda for valget 7 år senere. Ganske kjipt, men ville gjort det igjen da vi ønsket det slik. Anonymkode: 13183...e08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #9 Del Skrevet 29. april 2017 Kanskje brudens søster var forlover? Anonymkode: 77b08...1c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #10 Del Skrevet 29. april 2017 Om noen vil gifte seg på den måten er det lov. Forventer du å være med på fødselen til deres første barn og? Anonymkode: 3ac9e...386 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #11 Del Skrevet 30. april 2017 Jeg synes kanskje det var dårlig gjort. I allefall om du bor i byen - og dere har et godt forhold. Tenker kanskje også at søsteren var forlover? Den dagen du la dette ut så vi et lite brudefølge komme gående ut fra tinghuset (bor på hotell i helgen på Grensen) kanskje max 10 personer, veldig ukonvensjonellt - og det som var litt morsomt var at følget kom gående ned bakken her. Bruden var gravod og med rocka kort sveis, med brudebukett i hånda og både brud g brudgom hadde converse på seg og eller full bryllupsmundur. Jeg tenker om dette var de du snakker om, så er de kanskje litt tøffe og "gjør sine egne valg". De hadde kanskje klare meninger om hvordan de ville ha dagen sin- og ikke brydde seg om andre? Kanskje det er grunnen til at de ville ha det såpass lite? Har du snakket med dem og spurt hvorfor dere ikke var invitert? Anonymkode: 90b90...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 30. april 2017 #12 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Har jeg forstått det rett at brudens mor var invitert med, men ikke brudgommens mor var invitert? Det høres feil ut og stor forskjellsbehandling i en sånn anledning. Hadde nok blitt lei meg for det, men likevel tenkt at det var jo opp til dem. Hadde synes det var mest synd for brudgommens mor. Er bruden veldig dominerende og den som bestemmer? Uff, det er leit når den enes familie bare skal taes hensyn til fordi den ene vil ha det sånn. Hvis det er sånn det henger sammen, er det synd for brudgommen i det lange løp. Ikke føl deg snytt. Det kan være mange grunner til hvorfor det ble gjort slik. Selvsagt har du rett til å føle det du føler. Men det er nok årsaker til hvorfor det ble valgt slik. Det kan man være uenig i hvordan, men man får bare akseptere hvordan folk velger det. Endret 30. april 2017 av exictence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #13 Del Skrevet 30. april 2017 Jeg kunne fint funnet på å gjøre noe liknende selv. I mitt bryllup var bare Mamma og Pappa invitert, og hadde det ikke vært for at vi trengte to vitner ville vi unnlatt dem. Vi giftet oss for vår egen del, ikke for familien, og hadde ikke noe behov for å ha "utenforstående" der. Selv om jeg skjønner at familien ville med. Nå hadde ikke foreldrene til mannen min mulighet til å stille, ellers hadde vi nok hatt begge foreldre-parene tilstede. Kanskje de i dette tilfellet valgte to stk fra brudens familie, fordi det ville blitt forventninger om at et større antall fra deres side av familien skulle stille dersom foreldrene hans ble invitert? Da måtte de plutselig arrangert noe større, og dagen blir helt annerledes. Dessuten ser dere hverandre sikkert oftere siden dere bor i samme by? Slik ville i alle fall jeg tenkt. Anonymkode: 202d4...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianconera Skrevet 30. april 2017 #14 Del Skrevet 30. april 2017 Hei TS Dine følelser kan ingen si noe på, så nå må du/dere velge hva dere skal gjøre videre. Oppføre dere snurte eller gratulere brudeparet og være glade på dems vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå