Gjest Jon Are Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 jeg kom i diskusjon med en kammaret her en dag om våre gamle dager på byen. nå har det seg sånn at jeg likte den gang som nå å observere mellommenneskelig interaksjon. jeg husker jeg observerte dørvakter som slapp de peneste og mest dollete jentene først fram i køen. de kunne komme og smile , eller blunke med øynene og vipps så var de forran de andre jentene som stod og frøs i et lang kø. for ikke å snakke om guttene da. disse jentene hadde tydeligvis vært på nachspiel med dørvaktene eller innehaver av stedet og var jammen snare å benytte seg av fordelene. jeg kaller det rasisme mot oss vanlige folk som ikke ser ut som linni meister eller brad pitt. min kammerat mente at det skjedde vel i mindre grad, men jeg mener å ha ha observert dette hver kveld i min ungdom. dette burde vært slått hardt ned på. makan til diskriminering av unge kvinner . eksiterer dette gyselige fenomenet enda og hva er dine tanker rundt det? med hilsen fra jon are
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #3 Skrevet 28. april 2017 Nattklubber lever av to ting; menn med penger og pene jenter. Slik har det alltid vært, og er fortsatt. Jenter trenger forøvrig ikke "dra på nachspiel" med dørvakter eller nattklubbeiere, og det er de vel heller ikke interessert i. Det holder å møte opp og se bra ut. Anonymkode: 62651...c14 8
Miklo Velka Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 4 minutter siden, Jon Are skrev: hva er dine tanker rundt det? Sånn er livet. De som ser bra ut, gjør seg synlige, og utnytter sine positive egenskaper og utseende får mere gratis enn oss andre. Burde naturligvis ikke vært sånn, men man må bare akseptere det, for de ville aldri godtatt at de måtte "kjempet" mere for det de vil ha. 3
Gjest C.Tramell Skrevet 28. april 2017 #5 Skrevet 28. april 2017 Pene jenter trekker folk og gir penger i kassa, så det gyselige fenomenet må vi leve med. Du kan trøste deg med at de pene jentene bare har den fordelen i noen få år før de må stille seg i køen med alle andre.
Gud Skrevet 28. april 2017 #6 Skrevet 28. april 2017 12 minutter siden, Miklo Velka skrev: Sånn er livet. De som ser bra ut, gjør seg synlige, og utnytter sine positive egenskaper og utseende får mere gratis enn oss andre. Burde naturligvis ikke vært sånn, men man må bare akseptere det, for de ville aldri godtatt at de måtte "kjempet" mere for det de vil ha. Hvorfor burde det ikke være sånn? Vi er alle født med ulike kvaliteter, og må få gjøre det beste vi kan med det vi har fått. Burde ikke de som er født med gode hoder gjøre det godt på skolen heller? 1
Miklo Velka Skrevet 28. april 2017 #7 Skrevet 28. april 2017 4 minutter siden, Gud skrev: Hvorfor burde det ikke være sånn? Hvorfor burde pene kvinner slippe køen på et utested og komme inn gratis foran de som ikke er pene? Jeg vet hvorfor det er slik, men hvorfor burde det være slik?
Gud Skrevet 28. april 2017 #8 Skrevet 28. april 2017 5 minutter siden, Miklo Velka skrev: Hvorfor burde pene kvinner slippe køen på et utested og komme inn gratis foran de som ikke er pene? Jeg vet hvorfor det er slik, men hvorfor burde det være slik? Det burde være slik fordi vaktene har lyst til å slippe dem inn. Det hadde vært veldig merkelig hvis noen andre enn vaktene (og deres sjefer) skulle bestemme dette.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #9 Skrevet 28. april 2017 Akkurat nå, Gud skrev: Det burde være slik fordi vaktene har lyst til å slippe dem inn. Det hadde vært veldig merkelig hvis noen andre enn vaktene (og deres sjefer) skulle bestemme dette. Hva med vår herre? Anonymkode: 1c856...da7 1
Gud Skrevet 28. april 2017 #10 Skrevet 28. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med vår herre? Anonymkode: 1c856...da7 Han slipper alltid inn. 3
Miklo Velka Skrevet 28. april 2017 #11 Skrevet 28. april 2017 25 minutter siden, Gud skrev: Det burde være slik fordi vaktene har lyst til å slippe dem inn. Det hadde vært veldig merkelig hvis noen andre enn vaktene (og deres sjefer) skulle bestemme dette. Og du misset spørsmålet fullstendig. Ikke mye til Gud.
Gud Skrevet 28. april 2017 #12 Skrevet 28. april 2017 Akkurat nå, Miklo Velka skrev: Og du misset spørsmålet fullstendig. Ikke mye til Gud. Hva svarte jeg ikke på? (Jeg er ikke Gud på ekte, altså) 1
Gjest Jon Are Skrevet 28. april 2017 #13 Skrevet 28. april 2017 Takker for svar. Ja, jeg skjønner at pene jenter trekker gutter, men likevel. Hva gjør det med andres selvtillit? Burde ikke vaktene fått et skikkelig opplæringskurs der kø er kø ,og de som kommer sist må stille seg sist. Tror ikke de mister så mye folk eller penger på det. De fleste er vel der for å ha det gøy eller treffe en partner. De pene jentene/guttene har de aller færreste sjansen på likevel... Med hilsen fra Jon Are
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #14 Skrevet 28. april 2017 6 timer siden, C.Tramell skrev: Pene jenter trekker folk og gir penger i kassa, så det gyselige fenomenet må vi leve med. Du kan trøste deg med at de pene jentene bare har den fordelen i noen få år før de må stille seg i køen med alle andre. Ja, for eldre damer elsker jo fortsatt å gå på utesteder hvor 20-åringer drikker seg drita og sjekker hverandre opp. Man blir ikke lei av det etter noen år liksom Anonymkode: dc2f4...f08
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #15 Skrevet 28. april 2017 5 timer siden, Jon Are skrev: Takker for svar. Ja, jeg skjønner at pene jenter trekker gutter, men likevel. Hva gjør det med andres selvtillit? Burde ikke vaktene fått et skikkelig opplæringskurs der kø er kø ,og de som kommer sist må stille seg sist. Tror ikke de mister så mye folk eller penger på det. De fleste er vel der for å ha det gøy eller treffe en partner. De pene jentene/guttene har de aller færreste sjansen på likevel... Med hilsen fra Jon Are Det er ikke deres problem. De er avhengig av penger og det gir pene kvinner. Anonymkode: 0881e...7e8
herzeleid Skrevet 28. april 2017 #16 Skrevet 28. april 2017 6 timer siden, Jon Are skrev: Takker for svar. Ja, jeg skjønner at pene jenter trekker gutter, men likevel. Hva gjør det med andres selvtillit? Burde ikke vaktene fått et skikkelig opplæringskurs der kø er kø ,og de som kommer sist må stille seg sist. Tror ikke de mister så mye folk eller penger på det. De fleste er vel der for å ha det gøy eller treffe en partner. De pene jentene/guttene har de aller færreste sjansen på likevel... Med hilsen fra Jon Are Vaktene får vell skikkelig opplæring i henhold til hva utestedet tjener penger på? Unge attraktive kvinner trekker kjøpesterke menn, og da prioriterer man disse. På samme måte som nevnte unge kvinner ofte skyr utesteder med høy tetthet av innvandrergutter, slik at sistnevnte diskrimineres. Det er kjipt for de som ikke kommer inn, men få driver tross alt utested av altruistiske grunner. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #17 Skrevet 28. april 2017 8 timer siden, Jon Are skrev: jeg kom i diskusjon med en kammaret her en dag om våre gamle dager på byen. nå har det seg sånn at jeg likte den gang som nå å observere mellommenneskelig interaksjon. jeg husker jeg observerte dørvakter som slapp de peneste og mest dollete jentene først fram i køen. de kunne komme og smile , eller blunke med øynene og vipps så var de forran de andre jentene som stod og frøs i et lang kø. for ikke å snakke om guttene da. disse jentene hadde tydeligvis vært på nachspiel med dørvaktene eller innehaver av stedet og var jammen snare å benytte seg av fordelene. jeg kaller det rasisme mot oss vanlige folk som ikke ser ut som linni meister eller brad pitt. min kammerat mente at det skjedde vel i mindre grad, men jeg mener å ha ha observert dette hver kveld i min ungdom. dette burde vært slått hardt ned på. makan til diskriminering av unge kvinner . eksiterer dette gyselige fenomenet enda og hva er dine tanker rundt det? med hilsen fra jon are Du mener diskriminering. Anonymkode: 46aba...66d 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #18 Skrevet 29. april 2017 3 timer siden, herzeleid skrev: Vaktene får vell skikkelig opplæring i henhold til hva utestedet tjener penger på? Unge attraktive kvinner trekker kjøpesterke menn, og da prioriterer man disse. På samme måte som nevnte unge kvinner ofte skyr utesteder med høy tetthet av innvandrergutter, slik at sistnevnte diskrimineres. Det er kjipt for de som ikke kommer inn, men få driver tross alt utested av altruistiske grunner. Skulle tro det trakk mer kunder å vite at vanlige folk blir behandlet med respekt enn å vite at her blir man diskrimminert etter trynefaktor? Anonymkode: 826b4...743
Edie Skrevet 29. april 2017 #19 Skrevet 29. april 2017 Ryddet for krenkende utsagn og svar til dette. Edie, mod.
Gud Skrevet 29. april 2017 #20 Skrevet 29. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle tro det trakk mer kunder å vite at vanlige folk blir behandlet med respekt enn å vite at her blir man diskrimminert etter trynefaktor? Anonymkode: 826b4...743 Så lenge der er kø, så er ikke antallet kunder et problem. Derfor gjelder det å få mest mulig fortjeneste på de kundene de har plass til. Hvis det ikke er kø, ja da finnes ikke dette problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå