AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Skal flytte til Oslo etter sommeren for å studere! Har fått tildelt møblert hybel på Kansleren Studenthus. Har bodd hjemme opp til nå, og er ikke kjent i Oslo i det hele tatt! Har noen erfaringer med studenthuset, det å bo i Tøyen-området eller studenthus generelt? Anonymkode: 06f4d...b34
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #2 Skrevet 29. april 2017 Jeg har ikke erfaring med det studenthuset, men jeg bor på Tøyen og jeg stortrives! Beliggenheten er kjempebra, med gangavstand til sentrum og tilgang til samtlige t-banelinjer. I tillegg er det er vedldig hyggelig nærmiljø, mange koselige steder som Postkontoret, Nord & Natt og Brutus har kommet i det siste. Som student er biblioteket et kjempebra sted. Det er åpent til 2300 og man kan sitte der og lese i trivelige omgivelser (det ble nettopp renovert). Velkommen til Tøyen! Anonymkode: ba80b...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Så hyggelig! Jeg skal også flytte til Kansleren til høsten. Jeg er heller ikke kjent. Men slik jeg ser på kartet ser det ihvertfall ut som det ligger veldig fint til! Anonymkode: adba0...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå