AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Hallo, jeg har en mørk sofa. Og med hunder og katter i hus blir det en del hår og slitasje. Jeg støvsuger sofaen 1-2 ganger i uken. Men forsatt så ser man at det er mye små hår og "nupper" igjen. Så det jeg tenker på er om det finnes noen profesjonelle man kan bestille for vask/rens av sofa? Tenker da at man kan gjør det et parr ganger i året, for å minske slitasje osv.. Trenger ikke råd om at hund og katt ikke skal få ligge i sofaen, for det får de lov til uansett. Jeg legger som regel pledd o.l i sofaen får å få mindre hår der osv... Anonymkode: bdfd3...c66
SweetM Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 Jeg har mørk stoffsofa og hund, og har funnet ut at en fuktig mikrofiberklut er mye mer effektiv enn støvsuger for å fjerne hår.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #3 Skrevet 28. april 2017 13 minutter siden, SweetM skrev: Jeg har mørk stoffsofa og hund, og har funnet ut at en fuktig mikrofiberklut er mye mer effektiv enn støvsuger for å fjerne hår. TS: Ja og eller en engangshanske som er fuktig fjerner også hår. Men det er mest bak putene og under putene hvor det er helt sort stoff at jeg ikke får fjernet hårene.. kan støvsuge og vaske i evigheter, men de har satt seg ordentlig fast mellom søm osv. Anonymkode: bdfd3...c66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå