AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Jeg møtte en fyr på en fest for ganske lenge siden. Vi kjente til hverandre fra før da vi har gått på samme skole tidligere og har flere felles venner. Men vi har aldri prata noe særlig sammen tidligere. På denne festen satt vi og prata nesten hele kvelden, danset litt også. Jeg oppfatta det som at han viste interesse for meg, og jeg ble interessert i han denne kvelden. Fin fyr som jeg har mye til felles med. En god stund etter festen tok jeg kontakt med han på fb og vi prata litt frem og tilbake der. Vi holdt samtalene i gang, men jeg måtte hele tiden ta initiativ. Etter hvert innså jeg at han kanskje ikke var så interessert som jeg hadde trodd, og kontakten døde ut. Men jeg klarer ikke glemme han! Er det noe vits i å prøve å ta kontakt igjen? Anonymkode: c094d...41b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 Nei, han er ikke interessert (dessverre) Anonymkode: a5b50...901 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. april 2017 #3 Skrevet 28. april 2017 Nei, det er ikke noe vits å ta kontakt med ham, han er ikke interessert.
Nuddelkopp Skrevet 29. april 2017 #4 Skrevet 29. april 2017 Hadde tenkt til å svare ja selvfølgelig , man lever bare én gang osv, men her har du jo faktisk tatt kontakt før uten videre engasjement fra hans side så da er han nok ikke interessert dessverre ! 2
Gjest Ingenting2 Skrevet 29. april 2017 #5 Skrevet 29. april 2017 Kjør på, men vær direkte. Kutt ut hint og småprat. Si til deg selv at dette er hans siste sjanse.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. april 2017 #6 Skrevet 29. april 2017 Ta kontakt, du har ingenting å tape! Det kan være tusen årsaker til ar han er sånn. Du kan bare insje at dere finner på noe, om han backer ut så veit du at det ikke var noe mer da. Mye lettere å gå videre i livet også når man veit hvor landet ligger. Go 4 it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå