Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår at man har skjøre slimhinner når man er gravid, men kjenner panikken kommer snikende. Normalt? Ikke store mengder. Hadde en SA for ca to mnd siden og vi ble gravide med en gang etterpå. Hadde en tidlig ul igår samt at han sjekket livmortappen osv, en vanlig gyn undersøkelse oppå det hele. Etter dette har jeg hatt noe farget utflod, ikke mye.. så et bankende hjerte igår så prøver å fokusere på det, men kjenner jeg blir bekymret.. 😵

Nå tør jeg hvertfall ikke hoppe til sengs med mannen😅 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror vi alle blir litt på felgen som gravide, og selv om man vet at det kommer av undersøkelsen, er man bekymret til det går over. Jeg var og tok celleprøve hos legen nylig, og hun kommenterte at jeg var en gravid som blødde veldig lett. Hadde tenkt tanken, da det alltid kommer litt blod etter sex, og jeg har blødd etter disse undersøkelsene. Så jeg tar det egentlig ganske med ro, siden jeg ikke har opplevd blødninger utenom dette.

Anonymkode: 32149...9f3

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror vi alle blir litt på felgen som gravide, og selv om man vet at det kommer av undersøkelsen, er man bekymret til det går over. Jeg var og tok celleprøve hos legen nylig, og hun kommenterte at jeg var en gravid som blødde veldig lett. Hadde tenkt tanken, da det alltid kommer litt blod etter sex, og jeg har blødd etter disse undersøkelsene. Så jeg tar det egentlig ganske med ro, siden jeg ikke har opplevd blødninger utenom dette.

Anonymkode: 32149...9f3

Takk for svar.. ja, man blir litt på felgen som du sier! Håper det gir seg iløpet av helgen😵 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...