Gjest Pearl - ikke innlogget Skrevet 23. desember 2004 #1 Skrevet 23. desember 2004 Hei dere. Våre gode naboer og venner giftet seg uten at noen andre enn forlovere visste det rett før de reiste på en lengre ferie, så dermed ble vi snytt for all morro. Men , siden de laget litt vansker for oss da vi giftet oss for snart 3 år siden (erter i senga, umulig å komme inn hoved inngang osv) så skylder vi dem litt uskyldig faenskap. Derfor trenger jeg deres hjelp. Siden de ikke kommer hjem før nå i romjula har vi noen dager på planlegging. Sannsynligvis kan det bli vanskelig å få tak i nøkkel slik at vi kommer oss inn, men tar gjerne imot ideer på hva vi kan finne på inne også. Selv har vi tenkt på å stenge innkjørsel med bossdunker og et stort skilt med NYGIFT på, granbar foran døra slik at de vil ha problemer med å komme inn. Svart plastikk forann vinduer på soverom (hvis de kommer hjem om kvelden) Kommer vi oss inn blir det pastikk på doen ivertfall, men der stopper det opp. Kan noen hjelpe oss. Vi ønsker ikke å være stygge, bare litt for å statuere at de ikke kommer fra det så lett.
Gjest Melk Skrevet 23. desember 2004 #3 Skrevet 23. desember 2004 Synes slikt bare er barnslig, jeg... Men det synes ikke de i denne gjengen, så om du ikke har noe å bidra med skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å svare. Pearl: Noen muligheter for å flytte på en bil?
Bokalven Skrevet 23. desember 2004 #4 Skrevet 23. desember 2004 Men det synes ikke de i denne gjengen, så om du ikke har noe å bidra med skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å svare. Poenget mitt var at jeg synes de bør heve seg over det og heller la være...
magnhild Skrevet 23. desember 2004 #5 Skrevet 23. desember 2004 Poenget mitt var at jeg synes de bør heve seg over det og heller la være... Men nå vil de faktisk gjøre dette som en "hevn" på paret som gjorde det mot innlegger i hennes bryllup. Skjønner ikke hvorfor det må svares på den måten når du ikke har noe å bidra med. Jeg synes slikt er morsomt, men hååååper ingen gjør det mot oss. Men det å kanskje flytte bilen om det er mulig. Også har du jo det gamle dorull rundt huset. Syntes det med bosspannene var veldig bra!! Gjøre det vanskelig for dem å komme inn innkjørselen er bra ting. Lykke til og kos dere!!
ringblomst Skrevet 25. desember 2004 #7 Skrevet 25. desember 2004 Min forlover var egentlig mest snill - fikset champagne og jordbær, samt la ut lys og roseblader på soverommet. Men en tulleting måtte hun jo finne på, og det var å legge ut vekkerklokker stilt inn på forskjellige tider rundt omkring i leiligheten.
Linn3c Skrevet 26. desember 2004 #8 Skrevet 26. desember 2004 Ein ting som er morosam er å "byte innhald" i melke- og juskartongane.. Slik at det blir melk i juskartongen og omvendt...
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2004 #10 Skrevet 27. desember 2004 Strø sånne små isoporkuler rundt i skuffer og skap - en skikkelig drittjobb og rydde opp igjen. Alt bestikk kan f.eks. legges i en bøtte vann i fryseren......
Smiling Skrevet 28. desember 2004 #11 Skrevet 28. desember 2004 Vi tøyset litt med noen venner av oss som giftet seg: Vi ga dem tydelig beskjed om at vi hadde vært inne i huset deres og at de kunne vente seg en overraskelse. Stakkarene kom hjem etter bryllupsfesten og ble enda mer nervøse da de ikke så noen forandringer. Overraskelsen var selvfølgelig at vi var snillere enn de trodde, og at vi ikke hadde gjort noenting :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå