AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Etter det ble slutt mellom meg og exen for 7 måneder siden har jeg ikke sett etter noen menn. Jeg er nå klar for å finne noen igjen. Til tross for mye negative omtale tenkte jeg å prøve Tinder. Fikk fort noen matcher. Da jeg fortsatte å sveipe til høyre fikk jeg inntrykk av at mennene liker alle damer som er der. Fordi jeg matchet med omtrent alle sammen! Jeg er ikke en modellpen dame, men jeg tviler på at alle disse mennene ville vært interessert i meg om de traff meg på gata eller på et utested. Spørs om ikke den negative omtalen er på sin plass når menn er såpass lite selektiv overfor hvem de liker på applikasjonen. Merket at bare det gjorde ting verre. Det er vanskeligere å skille ut hvem som er verdt å satse på og hvem som kun er ute etter å tømme seg... Har matchet med menn som har vært fullstendig opptatt av å skryte av utstyret sitt! Hva er greia med at folk skriver høyden sin? Er det for å skryte? Anonymkode: 3149c...040 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har matchet med menn som har vært fullstendig opptatt av å skryte av utstyret sitt! Hva er greia med at folk skriver høyden sin? Er det for å skryte? Anonymkode: 3149c...040 Høyden er ikke det samme som utstyret altså. Anonymkode: 8b4af...8c1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #3 Skrevet 28. april 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter det ble slutt mellom meg og exen for 7 måneder siden har jeg ikke sett etter noen menn. Jeg er nå klar for å finne noen igjen. Til tross for mye negative omtale tenkte jeg å prøve Tinder. Fikk fort noen matcher. Da jeg fortsatte å sveipe til høyre fikk jeg inntrykk av at mennene liker alle damer som er der. Fordi jeg matchet med omtrent alle sammen! Jeg er ikke en modellpen dame, men jeg tviler på at alle disse mennene ville vært interessert i meg om de traff meg på gata eller på et utested. Spørs om ikke den negative omtalen er på sin plass når menn er såpass lite selektiv overfor hvem de liker på applikasjonen. Merket at bare det gjorde ting verre. Det er vanskeligere å skille ut hvem som er verdt å satse på og hvem som kun er ute etter å tømme seg... Har matchet med menn som har vært fullstendig opptatt av å skryte av utstyret sitt! Hva er greia med at folk skriver høyden sin? Er det for å skryte? Anonymkode: 3149c...040 Grunnen til at menn sveiper til høyre på mer eller mindre alle er for å ikke bli helt knust av å bruke appen. Med dette mener jeg at enhelt gjenomsnittelig mann på tinder som sveiper høyre på alle (frem til grensen for da) vil matche med mellom 0 - 2 personer. Hvis man da bruker masse tid på å filtrere hvemman sveiper på før man matcher så tar det uhorvelig lang tid, og det kan gå både dager og uker mellom en eneste match (noe som selvsagt ødelegger egen selvfølelse helt). Anonymkode: 5a5a0...b6d 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høyden er ikke det samme som utstyret altså. Anonymkode: 8b4af...8c1 Burde ha skrevet høyden i profilteksten og nei det er ikke snakk om utstyret, men om kroppshøyden. Hadde vært meget spesiell om en mann hadde 183 cm langt utstyr! Anonymkode: 3149c...040 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #5 Skrevet 28. april 2017 Jeg har snakket med menn som innrømmer å svipe til høyre på mer eller mindre alle, ja, for så å vurdere dem nøyere hvis de matcher. Anonymkode: de153...97c
Miklo Velka Skrevet 28. april 2017 #6 Skrevet 28. april 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med at folk skriver høyden sin? Er det for å skryte? Fordi at mange, både kvinner og menn, foretrekker at kvinnen i det minste ikke er høyere enn mannen.
Gjest Cyrus Skrevet 28. april 2017 #7 Skrevet 28. april 2017 Jeg swiper høyre på 1 av 10 kanskje. Så jeg er ikke en del av statistikken din.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #8 Skrevet 28. april 2017 Har samme tanker som deg TS. Nå har jeg møtt en fyr der jeg liker veldig godt, men jeg aner jo ikke om han møtte meg fordi jeg var den eneste han har matchet med og "det beste" han kan få siden han ikke har bedre/andre alternativer...... Var faktisk på en date med en fyr fra Tinder for et par år siden som spurte meg under 1 daten hvor mange matcher jeg hadde, for han hadde bare fått 1 match sa han (som da var meg...). Anonymkode: 26b94...f32 2
Sykkelkopp Skrevet 28. april 2017 #9 Skrevet 28. april 2017 Bortimot alle til høyre med mindre de skiller seg ut på en negativ måte, f.eks feit eller om jeg en sjelden gang går inn på profilen og ser at det står noe teit som det gjerne gjør Så kontakter jeg de jentene jeg er mest interessert i.
sol87 Skrevet 1. mai 2017 #10 Skrevet 1. mai 2017 På 4/28/2017 den 13.22, AnonymBruker skrev: Etter det ble slutt mellom meg og exen for 7 måneder siden har jeg ikke sett etter noen menn. Jeg er nå klar for å finne noen igjen. Til tross for mye negative omtale tenkte jeg å prøve Tinder. Fikk fort noen matcher. Da jeg fortsatte å sveipe til høyre fikk jeg inntrykk av at mennene liker alle damer som er der. Fordi jeg matchet med omtrent alle sammen! Jeg er ikke en modellpen dame, men jeg tviler på at alle disse mennene ville vært interessert i meg om de traff meg på gata eller på et utested. Spørs om ikke den negative omtalen er på sin plass når menn er såpass lite selektiv overfor hvem de liker på applikasjonen. Merket at bare det gjorde ting verre. Det er vanskeligere å skille ut hvem som er verdt å satse på og hvem som kun er ute etter å tømme seg... Har matchet med menn som har vært fullstendig opptatt av å skryte av utstyret sitt! Hva er greia med at folk skriver høyden sin? Er det for å skryte? Anonymkode: 3149c...040 Jeg har ikke brukt tinder selv (men andre nettsjekkesteder), men jeg tror du i alle fall kommer langt med å styre unna karer som har bilder i bar overkropp og lager trutmunn på bildene. Det lukter douchebag lang vei for min del i alle fall. Ellers har du jo ikke noe annet valg enn å treffe dem for å finne ut hva og hvem de er. De som kun ønsker en ting vil ofte avsløre seg selv ganske raskt, for eksempel ved å invitere deg hjem før/eller på første date...
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #11 Skrevet 1. mai 2017 2 minutter siden, sol87 skrev: Jeg har ikke brukt tinder selv (men andre nettsjekkesteder), men jeg tror du i alle fall kommer langt med å styre unna karer som har bilder i bar overkropp og lager trutmunn på bildene. Det lukter douchebag lang vei for min del i alle fall. Ellers har du jo ikke noe annet valg enn å treffe dem for å finne ut hva og hvem de er. De som kun ønsker en ting vil ofte avsløre seg selv ganske raskt, for eksempel ved å invitere deg hjem før/eller på første date... Kunn slike bilder blir automatisk venstre. En av de få tingene som er værre er når det er bilder med barn Anonymkode: 22282...cae 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #13 Skrevet 2. mai 2017 Blant mine kompiser er det vel 50/50, noen tar seg god tid og vurderer alle profilene, og liker maks 1 av 10, mens de andre kjører alt til høyre. Frontene er også ganske steile, begge disse gruppene er overbevist om at de har "løst" appen og at den andre gruppa bruker den helt feil. (Ja, jeg har sittet og diskutert og sveipet med mannlige venner en del ganger. ) Grunnen til at mange menn skriver høyde er fordi det visstnok er det første mange damer spør om. På mange dameprofiler står det også at "du må være minst xx cm". Selv sveiper jeg kun på menn som har skrevet en profiltekst med fulle setninger, og jeg får stort sett bare seriøse matcher. (Er også mange typer bilder som automatisk går til venstre, men det finnes det mange tråder om på dette forumet.) Anonymkode: d05c0...746
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #15 Skrevet 2. mai 2017 Nå bruker ikke jeg tinder lenger, men da jeg gjorde det foregikk sveipingen omtrent slik: Seksuelt tiltrekkende? Da går det rett til høyre. Om du er fandens oldemor eller styreleder i foreningen for norske valpehatere er revnende likegyldig. Ikke seksuelt tiltrekkende? Rett til venstre. Anonymkode: 6f0dd...dca
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #16 Skrevet 2. mai 2017 Jeg registrerte meg i helga og har ennå ikke fått noen matcher. Tror jeg stiller for høye krav. Hehe. Kvinne som er vant til mye oppmerksomhet Anonymkode: fdd06...544
Gjest Minesveiper Skrevet 2. mai 2017 #17 Skrevet 2. mai 2017 Nei, jeg er selektiv, men har kompiser som grovsorterer som de sier. De gidder ikke å sjekke gjennom bildene til damene de sweiper til høyre. Det kan de gjøre etter de har fått matchen.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #18 Skrevet 2. mai 2017 Ja, tror de fleste gjør det. Fordi når de skriver til meg spør de om ting jeg allerede har informert om i profilen min. Testet det en gang ved å skrive at jeg ikke liker sex i profilen og jeg fikk like mange match som alltid + 1-2 superlikes per dag. Så nå regner jeg med at flertallet jeg matcher med ikke har sett så nøye og bare svipet til høyre på alle Anonymkode: 88b8f...971
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #19 Skrevet 2. mai 2017 Jeg kjenner noen som sveiper ja på alle, så etterhvert som de får matches så unmatcher de med de personene de ikke likevel er interessert i. Anonymkode: 2c38a...4cf
Solstrålen. Skrevet 2. mai 2017 #20 Skrevet 2. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner noen som sveiper ja på alle, så etterhvert som de får matches så unmatcher de med de personene de ikke likevel er interessert i. Anonymkode: 2c38a...4cf Ah! Den der er så slem. Venninna mi fikk match med en fyr hun synes så flott ut og ble SÅ glad. Så unmatcha han henne etter 2 min. 😕 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå