AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Vil gjerne øve meg og prøve meg frem med tarotkortene mine. :-) Svarer de fire første som kommenterer, kun ett spørsmål hver. Anonymkode: fd0c8...194
lillevill Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 Hei Trekk et til meg du. gjerne råd ang mitt kjærlighetsliv.
Gjest førstedamen Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 Trenger et kort på veien videre i livet/jobb generelt!
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. april 2017 #5 Skrevet 28. april 2017 Spm er: hvordan blir sommeren min?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #7 Skrevet 28. april 2017 Lurer på kjærlighet Hilsen lizza Anonymkode: f53e4...10f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #9 Skrevet 28. april 2017 18 minutter siden, lillevill skrev: Hei Trekk et til meg du. gjerne råd ang mitt kjærlighetsliv. Det ser positivt ut, det du ønsker og de forholdene du vil ha er i ferd med å komme til deg. Vær forsiktig med å handle eller velge noe nå, uten at det basert på din egen inspirasjon. Ikke gjør noe ut av plikt, tradisjon, forventninger utenfra, basert på råd fra andre/samfunnet. Vent med å velge eller bestemme noe som helst, til du vet at det er din egen stemme som snakker. Bruk mer tid for deg selv, for å bli mer bevisst din indre stemme, og dine egne ideer. Se etter det du liker, det som er positivt i livet ditt. Baser valgene på det som gir deg glede. Og resten faller på plass av seg selv. :-) Anonymkode: fd0c8...194
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #11 Skrevet 28. april 2017 2 minutter siden, QQbaby skrev: Helga her begynt ser jeg Er det da du begynner å prumpe? Anonymkode: 7ea7b...e91 1
QQbaby Skrevet 28. april 2017 #12 Skrevet 28. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det da du begynner å prumpe? Anonymkode: 7ea7b...e91 Nei, gjør du?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #13 Skrevet 28. april 2017 30 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Trekk kort til meg!! Kortene antyder at det kan være tid for litt sjeleransaking. Det kan være du har blitt litt sittende fast i rutiner og hverdagslivet. Ta deg tid i hverdagen til å være fullstendig tilstede i øyeblikket. Bruk sansene dine, se og opplev alle gjøremål i livet ditt som om det var første gang du gjorde dem. Se på deg selv, ditt liv og dine omgivelser med "nye" øyne. Bruk disse impulsene til å bli mer fleksibel. Det trenger ikke være drastiske endringer, heller ekte, rolig og i ditt eget tempo. Gjør små og gradvise endringer som gir deg mer ro i hverdagen. Gi slipp på ting, vaner og situasjoner, våg å prøv nye ting. Juster hele tiden, det er en prosess, din prosess. Du vil oppleve at dette kan gi deg et nytt og mye bredere perspektiv. Du vil se livet ditt mye mer klart og objektivt, og lettere kunne kommunisere dette til andre. Anonymkode: fd0c8...194
Tyrk40 Skrevet 28. april 2017 #14 Skrevet 28. april 2017 Spoiler Hun jeg er forelska i...Burde jeg satse på henne,eller en annen dame istedenfor?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #15 Skrevet 28. april 2017 44 minutter siden, førstedamen skrev: Trenger et kort på veien videre i livet/jobb generelt! Jeg spurte om jobb, det ble ganske klart svar. Du har mot og indre styrke, og innerst inne vet du at du ønsker noe annet karrieremessig. Det som holder deg tilbake er at du er trygg og komfortabel rent praktisk sett i situasjonen du er nå. Å gjøre noe nytt vil kreve personlig innsats og indre overbevisning. Det er viktig at du tar kontroll over denne prosessen, og handler på dine premisser uten å la uvedkommende blande seg i dine planer om du velger å gjøre et skifte som er mer i henhold til dine verdier og overbevisning. Selv om kortene understreker at du er du som må ta handling og vise indre styrke ved å stå i det du tror på, så viser de også at det er veldig viktig at du tar deg tid. Tid til å virkelig finne ut hva det er du vil i stedet, finne informasjon, lage en handlingsplan, finne de rette kontaktene osv. Gjør forarbeidet grundig, ikke noe handling på vage impulser. Har du overbevisningen, tar kontrollen selv, og legger ned alt det nødvendige forarbeidet, kan du ha stor suksess ved å heller gjøre noe du står for med hele din integritet. Anonymkode: fd0c8...194
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. april 2017 #16 Skrevet 28. april 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kortene antyder at det kan være tid for litt sjeleransaking. Det kan være du har blitt litt sittende fast i rutiner og hverdagslivet. Ta deg tid i hverdagen til å være fullstendig tilstede i øyeblikket. Bruk sansene dine, se og opplev alle gjøremål i livet ditt som om det var første gang du gjorde dem. Se på deg selv, ditt liv og dine omgivelser med "nye" øyne. Bruk disse impulsene til å bli mer fleksibel. Det trenger ikke være drastiske endringer, heller ekte, rolig og i ditt eget tempo. Gjør små og gradvise endringer som gir deg mer ro i hverdagen. Gi slipp på ting, vaner og situasjoner, våg å prøv nye ting. Juster hele tiden, det er en prosess, din prosess. Du vil oppleve at dette kan gi deg et nytt og mye bredere perspektiv. Du vil se livet ditt mye mer klart og objektivt, og lettere kunne kommunisere dette til andre. Anonymkode: fd0c8...194 Takk!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #17 Skrevet 28. april 2017 56 minutter siden, Kattifnatten skrev: Vil jeg få gutt eller jente? Direkte beskjed fra kortene: spørsmålet er en illusjon og svaret ligger utenfor den menneskelige forståelsesramme. Jeg tror det betyr at kortet legger vekt på at det først og fremst er en sjel som kommer til deg. Det er kun når vi er i fysisk format, at vi har et kjønn. Sjelen vår er kjønnsnøytral uansett hvilket kjønn vi inkarnerer som. Kortene ber deg også om å ha tålmodighet til å vente og se. Av kvaliteter, så tyder det på at du får et barn med mye kjærlighet. Følsom, romantisk, sosial og sjarmerende. Samtidig en person som er dyp, med indre gnist og driv til å se forbi hverdagslivets trivialiteter, som forstår hva som er ekte og viktig her i livet. En person som virkelig kan være et lys for andre. Anonymkode: fd0c8...194
Torelli Skrevet 28. april 2017 #18 Skrevet 28. april 2017 Meg også! Familiesituasjonen eller helsen, du velger
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #19 Skrevet 28. april 2017 Det var fire stk for i dag, takk for at jeg fikk øve med dere! Veldig fint om dere som fikk kort har lyst til å skrive en liten tilbakemelding om dere føler informasjonen ble relevant for dere eller ikke. Ha en flott helg! <3 Anonymkode: fd0c8...194
Gjest førstedamen Skrevet 28. april 2017 #20 Skrevet 28. april 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte om jobb, det ble ganske klart svar. Du har mot og indre styrke, og innerst inne vet du at du ønsker noe annet karrieremessig. Det som holder deg tilbake er at du er trygg og komfortabel rent praktisk sett i situasjonen du er nå. Å gjøre noe nytt vil kreve personlig innsats og indre overbevisning. Det er viktig at du tar kontroll over denne prosessen, og handler på dine premisser uten å la uvedkommende blande seg i dine planer om du velger å gjøre et skifte som er mer i henhold til dine verdier og overbevisning. Selv om kortene understreker at du er du som må ta handling og vise indre styrke ved å stå i det du tror på, så viser de også at det er veldig viktig at du tar deg tid. Tid til å virkelig finne ut hva det er du vil i stedet, finne informasjon, lage en handlingsplan, finne de rette kontaktene osv. Gjør forarbeidet grundig, ikke noe handling på vage impulser. Har du overbevisningen, tar kontrollen selv, og legger ned alt det nødvendige forarbeidet, kan du ha stor suksess ved å heller gjøre noe du står for med hele din integritet. Anonymkode: fd0c8...194 Tusen takk ☺ det stemmer på en prikk egentlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå