Gå til innhold

Damer på Tinder som gir gode svar uten noen spørsmål tilbake

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg ikke helt skjønner meg på eneklte damer på Tinder. Jeg kan spørre dem spørsmål der de skriver lange positive svar på spørsmålene mine om dem, men det er flere ganger jeg ikke får noe spørsmål tilbake. De virker interessert og svarer gjerne etter 15 min. F.eks jeg spurte hun ene hva slags reiseplaner hun hadde for sommeren. Fikk et lang svar om hva hun skulle gjøre i sommer både reising, jobbing, fjellturer og andre fritidsaktiviteter. Men fikk ikke noe spørsmål om hva jeg skulle gjøre. Er vant til å få det. Kanskje hun ikke er så interessert som jeg hadde tror. 

Begynner å lure på om det er noe jeg gjør feil.

Anonymkode: 332f8...c9c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok det at de ikke liker deg så godt, og derfor ikke er interessert å høre om livet ditt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er sikkert dritlei av å skrive om reiseplanene sine til 50 stykker i uka og før jul skrev hun juleplanene sine til 50 stykker, og til sommeren kommer hun til å skrive lange foredrag om sommeren sin.

Med mindre hun sletter seg fra Tinder.

Det er til å bli lei av. Luksusproblem for sure, men det er virkelig kjedelig å småsnakke på Tinder selv om man må gjøre det.

Hvorfor hun ikke spør spørsmål tilbake - kan jo hende hun mangler sosiale antenner. Enkelte er sånne som snakker om seg selv veldig mye og klarer ikke å fokusere på motparten. Datet en fyr i fjor sommer som bare snakket om seg selv hele tiden, lurte aldri på noe tilbake med mindre han ville vise interesse/holde samtalen igang. Genuint interesserte mennesker spør og graver.

Anonymkode: d236d...438

• Liker 7
Gjest impressa
Skrevet

Om det var meg så svarer jeg fordi du ser bra ut, men spørsmålene dine gir meg ingenting og jeg orker ikke gi mer av meg selv av den grunn. Satser på å svare deg ordentlig to-tre ganger med et ørlite håp om at du skal komme med noe bra.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt frekt. Begge har ansvar for å holde en samtale gående. Det må være voldsomt slitsomt når man liksom må bevise at man er bra når man ikke får noe tilbake.

Anonymkode: c7630...aa2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår det, er ikke meningen å være frekk,men det er mange på tinder, er det nok interesse mer svar.

Anonymkode: 8eba7...7a9

Skrevet
2 minutter siden, impressa skrev:

Om det var meg så svarer jeg fordi du ser bra ut, men spørsmålene dine gir meg ingenting og jeg orker ikke gi mer av meg selv av den grunn. Satser på å svare deg ordentlig to-tre ganger med et ørlite håp om at du skal komme med noe bra.

Om det er slik Tinder fungerer så er det klokkeklart at jeg ikke har noe å gjøre der i alle fall, så da er det egentlig bare for meg å slette appen. Visste ikke at jeg var kjedelig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Om det er slik Tinder fungerer så er det klokkeklart at jeg ikke har noe å gjøre der i alle fall, så da er det egentlig bare for meg å slette appen. Visste ikke at jeg var kjedelig. 

Er slik i alle sammenhenger med livet, vil folk deg noe tar de kontakt.

Anonymkode: 8eba7...7a9

Gjest impressa
Skrevet
1 minutt siden, Miklo Velka skrev:

Vet ikke hvordan det er for andre jeg, kom bare med et eksempel på hvorfor jeg kunne gjort som ts beskriver. Humør og dagsform spiller inn også såklart.

Skrevet
Akkurat nå, impressa skrev:

Vet ikke hvordan det er for andre jeg, kom bare med et eksempel på hvorfor jeg kunne gjort som ts beskriver. Humør og dagsform spiller inn også såklart.

Alle mine matcher har vært sånn, så det sier vel sitt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det blir litt slitsomt når man skal stille spørsmål i hver eneste melding. Selvfølgelig er man interessert i å vite litt om hverandre, men det er jo også litt lite genuint når man hele tiden skal følge opp med "og du?" bare for at den andre skal ha grunn til å svare.

Det er lov å skrive en tilbakemelding selv om det ikke er skrevet et direkte spørsmål.

Anonymkode: c0dfa...59e

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er lov å skrive en tilbakemelding selv om det ikke er skrevet et direkte spørsmål.

Ja, men når man hele tiden må jage for å holde samtalen gående, mens den andre personen gjør lite eller ingenting, så er det begrenset hvor gøy det er.

• Liker 1
Gjest impressa
Skrevet
1 minutt siden, Miklo Velka skrev:

Alle mine matcher har vært sånn, så det sier vel sitt.

Ok. Men det er jo ikke du som er kjedelig, bare så det er sagt, det er kommunikasjonsformen. Men hjelper nok å tenke før man skriver om det er sannsynlig at hun har fått samme spørsmålet av 50 andre den siste uka. Er det det, så er det jo kjedelig

Skrevet
9 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Ikke la fremmede Tinderkjerringer forme selvbildet ditt. Tinderfolk er overfladiske allikevel så ta det heller som kompliment at kindereggene ikke er interessert i deg :)

Du er sikkert et flott og verdifullt menneske som i deg selv er unik ;)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Ja, men når man hele tiden må jage for å holde samtalen gående, mens den andre personen gjør lite eller ingenting, så er det begrenset hvor gøy det er.

Selvsagt, man skal spille ball.

Poenget mitt var at man må ikke stille spørsmål HVER gang, og hvis man får et utfyllende svar er det naturlig å svare tilbake.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det menn også, selv når de selv tar kontakt først. De tar kontakt, spør om noe, jeg svarer og følger opp med spørsmål (kaster ballen over til han) og han svarer, men jeg får ikke noe oppfølgingsspørsmål. Som regel lar jeg det gå 3-4 mld med sånt før jeg bare dropper å svare mer. Da tikker det ofte inn en melding etter et par dager om "hva skjer" 🙄. 

Anonymkode: cc5d9...409

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, impressa skrev:

Men hjelper nok å tenke før man skriver om det er sannsynlig at hun har fått samme spørsmålet av 50 andre den siste uka. Er det det, så er det jo kjedelig

Er man på Tinder så kan man ikke forvente å bli blown away hver gang man får melding. Man må gi og ta, men mitt inntrykk er at kvinner bare vil ha det servert i fanget, uten å legge noe innsats bak det.

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis man får et utfyllende svar er det naturlig å svare tilbake.

Ja det var det da. Er ikke mange kvinner som skriver utfyllende svar til meg i alle fall, men vet jo ikke hvordan det er for andre.

Endret av Miklo Velka
Skrevet
6 minutter siden, Jackie Gleason skrev:

Tinderfolk er overfladiske allikevel så ta det heller som kompliment at kindereggene ikke er interessert i deg :)

Vanskelig å ta avslag som kompliment.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, impressa skrev:

Hva slags spørsmål eller kommentarer forventer du å få, som er bra egentlig?

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det blir litt slitsomt når man skal stille spørsmål i hver eneste melding. Selvfølgelig er man interessert i å vite litt om hverandre, men det er jo også litt lite genuint når man hele tiden skal følge opp med "og du?" bare for at den andre skal ha grunn til å svare.

Jeg er enig i dette. Det er sikkert grunnen til at jeg ga opp Tinder etter 3-4 dager. Jeg synes det er drepende kjedelig med sånne "hva gjør du i dag a?"-samtaler. Derfor foretrekker jeg steder der jeg kan skrive en ordentlig profiltekst, og svarer bare de som har en profiltekst som tiltaler meg. Dermed kan vi snakke om meningsfulle ting umiddelbart. Hva fremmede folk skal bruke sommeren sin på, kunne jeg ikke brydd meg mindre, så den type informasjon kan jeg heller få når det faktisk er relevant for meg. 

Anonymkode: 8c76b...a68

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...