Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Heidi
Skrevet

Ser det har dukket opp en del andre spørsmål om astrologi her så jeg kaster meg på og spør om noen av dere der ute har greie på hvordan jeg som kreps vil passe sammen med min mannlige kjæreste som er tyr.

Vi skal snart flytte sammen og jeg er overbevist om at jeg har funnet mannen i mitt liv, men det kunne vært morsomt og hørt hva astrologien sier om denne kombinasjonen.

Venter spent på svar :)

Heidi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:lol: Hei Heidi...

Ut i fra det jeg vet om astrologi plusset på med en god porsjon med erfaring vil jeg umiddelbart si at kombinasjonen kvinnelig kreps/mannlig tyr blir god !!!

Tyrmannen er jo uhyre maskulin, mens krepskvinnen som kjent er svært feminin.

Tyren er videre et fast jordtegn hvor planeten venus hersker, noe som tilsier at han er meget opptatt av kjærlighet. Fortrinnsvis fysisk kjærlighet.

Noe som ikke er å forakte... :blunke:

Krepsen er et ledende vanntegn, hvor planeten månen hersker. Denne planeten styrer som kjent følelsene. Det finnes vel ikke den følelse som krepsen ikke er kjent med. :wink:

Et samspill mellom dere vil ha alle muligheter for å lykkes tror jeg. Fordi tyrmannen både er jordnær og sensuell, og dette får krepskvinnen til å føle seg trygg og elsket. Og dette er viktig for kvinnelige krepser.

Tyrmanen er kanskje ikke så fantasifull, men det er jeg sikker på at DU har nok av for dere begge. Og dette vil han sette stor pris på...

Her aner jeg varig kjærlighet !!! :stortsmil:

La han ikke slippe unna...

Smilende hilsen fra Venus. :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Hei Venus!

Ble litt nysgjerrig jeg og da... Selv er jeg tyr (jente), mens kjæresten (mann, ja...) er skorpion. Dårlig eller god kombo? Ble ikke rent så lite nysgjerrig...

Gjest Anonymous
Skrevet

:P Hei.

Hm, burde kanskje få meg jobb her inne jeg... :hoho:

Joda: Tyr og skorpion er såkalte MOTPOLER i det astrologiske bildet.

Så her er det enten eller.

Men husk at jeg svarer KUN ut i fra soltegnet deres. Det er mange andre ting som selvsagt spiller inn også...

Og tross alt: Det viktigste er følelsene dere har for hverandre !!!

Men dere to harmonerer faktisk svært godt sammen, særlig gjelder dette MOT og evne til å beherske seg.

Dere får det kanskje ikke så fredelig sammen, men heller aldri kjedelig...

Sexlivet kan bli helt fantastisk, fordi dere begge har så mye å GI !!!

HAN setter nok pris på din sensuelle natur, mens han er mere lidenskapelig anlagt.

Deres forhold kan sikkert bli vellykket, fordi det er så mye dere ØNSKER å oppnå SAMMEN.

Skorpionmannen kan være temmelig intens til tider, men tyrkvinnen lar seg ikke skremme, derimot setter hun pris på denne siden ved han.

Virker som om dette er et godt forhold ja !!!

Men det viktigste er hva dere føler for hverandre !!!

Lykke til da.

Venus. :wink:

Skrevet

Hei Venus.

Takk for morsomt svar. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver så dette var interessant informasjon. Ja - denne mannen skal jeg holde på!

Hilsen Heidi :D

Skrevet

:D Hei igjen.

Så fint at du likte svaret mitt !!!

Fortsatt lykke til.

Venus. :D

• 9 måneder senere...
Gjest cirkeline43
Skrevet

Dette lover bra, men husk tyren tror han er bygget av stein men krepsen kan få han til å virkelig føle. Da blir stein smuldret når han treffer krepsen.Husk ærlighet Lykke til :blunke:

Skrevet

jeg er steinbukk og han er tyr.......PERFEKTE PAR

• 10 år senere...
Gjest Kreps.
Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å finne noe i hennhold til homofile par. Noen som har noen bøker, linker etc.. Jeg er kreps med måne i kreps og ascendant i tvilling. Akkurat nå dater jeg en Tyr opplever roen jeg får i møte med jording og stabilitet siden mine følelser er opp og ned frem og tilbake. Han er lidenskapelig og sensuell men ikke like mye som meg.

Vet jo også at man ikke bare kan se på soltegnet. :)

Uansett, har noen linker til likekjønnede partnere og tegn hadde det vært gøy å lese. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...