Kreggis Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 De har alle så dumme hårfrisyrer. Men synes de ikke er så morsomme. Er ikke direkte fan av mye det Squaresoft lager. De er generelt deviante wannabe RPG spill føler jeg. Har spilt mer morsomme spill. Nord amerikanere er sykt fan av de som jeg ikke forstår. Har ikke spilt Ultima eller Wizardry, men de spillene som Dragon Quest og Final Fantasy skaperen ble inspirert av ser mer bedre ut.
Titania Skrevet 29. april 2017 #2 Skrevet 29. april 2017 Det skal du da få lov til å mene Jeg har ikke spilt allverdens FF spill, men startet med 9, og har likt serien siden da. Må si favorittene er 10, 10-2 og 15. Syns også 15 passer godt til beskrivelsen i starten "for fans and beginners" eller hva det var det sto, en stund siden jeg spilte det sist. Spesielt open world delen av 15 er ganske kjekt - slippe å gjøre ferdig storyen med en gang. Og ellers liker jeg egentlig mange av spillene til Square Enix - Kingdom Hearts serien, syns Dragon Quest builders er litt artig, likte demoen på Nier automata, men ikke fått kjøpt fullversjonen enda. Murdered: soul suspect var ikke det beste spillet jeg har spilt, men samtidig var det bra nok til at jeg har brukt en del timer på det for det. Og I am setsuna ser veldig fint ut :D Og Life is strange, selv om det var samarbeid med Dotnod. Ikke fullført det helt enda, men håper det kommer en oppfølger :D
Frogke Skrevet 29. april 2017 #3 Skrevet 29. april 2017 Vel jeg begynte å spille FF Origins. Som er mye enklere enn den originale NES versjonen, hvis du har en Wii så kan du faktisk kjøpe den. Selv om den opprinnelig aldri ble sluppet ut i europa. Tror jeg var litt sånn i dårlig humor da jeg laget tråden
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 Det er japansk så det ser slik ut. Anonymkode: a525e...8f4
Frogke Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 (endret) Runnet det nesten av. Men ga opp på tiamut mini bossen i chaos slottet eller hvor enn det var. Skjønner ikke hvorfor Square må remake alt. Vært bedre om de kunne bare porta over hele serien som den er uten å lage til forandringer. Eller jeg likte FF3 remaken litt. Det runnet jeg av. Tror jeg begynner å forstå konseptet litt mer nå. I de gamle spillene så har du en "krystal/orb" litt usikker. Men den glittrendes tingen du går til. I FF1 hadde den ikke noen betydningen annen enn å vinne å komme til bossen. I FF3 derimot så får du unlocka class opplegg. Så desto mer du beseirer slikt, desto mer unlockables får du.Så du kan starte som en warrior osv. Vel i DS eller den jeg spiller Steam så må du faktisk vente til du har vunnet over en boss før du får kreftene ifra den krystallen. I originalen fikk du den med engang tror jeg når du var i nærheten av den. Uansett. Tror objektivt at det ikke finnes dårlige Final Fantasy spill. Selv om man kan bli syk lei av dem. Siden de er så forskjellige fra hverandre. På 3.5.2017 den 8.23, AnonymBruker skrev: Det er japansk så det ser slik ut. Anonymkode: a525e...8f4 Vel ikke alt da. Jeg synes Final Fantasy 7 på PS1 såg kulere ut selv om det også er ganske urealistisk. Endret 4. mai 2017 av Frogke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå