Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens.

Har et lite spørsmål til dere. 

Jeg har søkt på en jobb gjennom finn.no og fristen gikk ut for et par dager siden. Jeg fikk den klassiske mailen fra finn.no at jeg har sendt en søknad men har ikke mottatt noen bekreftelse fra selskapet at søknaden min er mottatt. Jeg har heller ikke fått noe mail om at fristen er utløpt og de skal gå gjennom søknadene som jeg også har opplevd å få før. På bakgrunn av dette har jeg prøvd å kontakte personen som er listet som kontaktperson i annonsen, men uten hell. Jeg har et par spørsmål angående stillingen og jeg ønsker å dobbeltsjekke at de har fått inn søknaden min. Jeg opplever at det ringer et par ganger, men så virker det som personen legger på. Hva ville dere gjort? Dette er en stilling som er helt i tråd med utdanningen min og jeg er veldig interessert i stillingen. Vil ikke virke for masete ved å ringe hele tiden, men samtidig er det viktig for meg og sjekke at de har mottatt søknaden min. Har dere noen tips? Bør jeg eventuelt sende en mail eller fortsette å prøve å få kontakt per. telefon?

Håper på noen gode råd her nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På dette tidspunktet ville jeg sendt mail, evt ventet et par dager med å ringe igjen og da prøvd å ringe på et annet tidspunkt enn tidligere.

Oppnår du fortsatt ikke hell ville jeg gitt opp og tenkt at dette var en svært useriøs arbeidsplass/arbeidsgiver.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...