Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 Kan du vennligst slutte med denne Misjoneringa du driver på med her på KG.
hjortesvin Skrevet 28. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2017 1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev: Kan du vennligst slutte med denne Misjoneringa du driver på med her på KG. Er ingen som tvinger deg til å ha noko med Jesus å gjera! 😉 Dette emnet handler forresten om 'mirakel' 😊 Du treng jo ikkje gå inn på eit emne som handler om mirakel visst det er uinteressant 😊
BlendaSensitive Skrevet 28. april 2017 #5 Skrevet 28. april 2017 Pølsevev fra begynnelse til slutt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 På 28.4.2017 den 10.17, hjortesvin skrev: Er ingen som tvinger deg til å ha noko med Jesus å gjera! 😉 Dette emnet handler forresten om 'mirakel' 😊 Du treng jo ikkje gå inn på eit emne som handler om mirakel visst det er uinteressant 😊 Så rart, når jeg ble dratt ufrivillig med i Livets Ord, så ble de virkelige syke plassert bakerst i køen av folk som skulle opp på scenen. De som kom opp på scenen, og fallt bakover når Ulf Ekman skrek til dem, var de ivrigste og mest lettpåvirkelige. Anonymkode: c4c62...06b 1
hjortesvin Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så rart, når jeg ble dratt ufrivillig med i Livets Ord, så ble de virkelige syke plassert bakerst i køen av folk som skulle opp på scenen. De som kom opp på scenen, og fallt bakover når Ulf Ekman skrek til dem, var de ivrigste og mest lettpåvirkelige. Anonymkode: c4c62...06b Jepp... Ikkje gløm at satan gjer tegn og under han også... Gud velsigne deg! 😊
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #9 Skrevet 4. mai 2017 Jeg tror nesten like mye på dem som tryllekunstnere. Anonymkode: 27fa1...6b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå