AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Vi har i det siste fått HBO i tillegg til Netflix. Innholdet er knallbra og vi elsker det. Men flashløsningen de bruker for å vise film og serier er jo sugende elendig...jeg er veldig overrasket: - Overgangen mellom episoder fungerer ofte ikke. Det bare stopper opp. - Generelt treg innlasting. - Hakkete visning (vi bor ute i gokk og får bare 6/4 mb/s, men det er null problemer med YouTube, Netflix og NRK - samtidig). - Feil med innlasting som fører til: "Kom tilbake senere". - Subtitlesne kan plutselig bytte til dansk eller svensk av seg selv, og i motsetning til Netflix har de ikke originalspråket (som regel engelsk). - Du må starte det på rett skjerm, ellers vil ikke størrelsen bli tilpasset skjermen (slik som med NRK, annerledes enn Netflix, som klarer dette). Så jeg er egentlig ganske skuffa. Ser jo at HBO Wow bare har 2 millioner kunder i USA, og det er en nokså ny tjeneste, men jeg var ikke innstilt på å møte en slik halvtygd teknologi...andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: 7b9c7...95f 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 Ja, løsningen til HBO er elendig. Og jeg er ikke enig i at den er så ny heller, har hatt abonnement på og av i minst to år. Anonymkode: 5ccb0...c88 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 28. april 2017 #3 Skrevet 28. april 2017 Jeg er veldig fornøyd med HBO, men jeg ser det via app på iPad, iPhone og Apple-TV. Løsningen på smart-tv funket dårlig for min del. Overgangene mellom episoder fungerer utmerket.
Gjest Sisti Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 HBO sin løsning suger dessverre, og kundeservicen er heller ikke noe å rope hurra for. Det har blitt bedre, men i forhold til Netflix er det fortsatt dårlig. Men, men, innholdet er så bra at foreløpig holder vi ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå