Gå til innhold

1 år etter bruddet reiser han verden rundt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det over 1 år siden han dumpet meg: han hadde ikke følelser for meg mer. Han savnet meg ikke når jeg var borte fra ham- og plutselig ville han bare gå fra kjæreste til en kameratslig venn..(!)

Jeg måtte bruke over 1 år på å fordøye bruddet og når jeg ser bilder av ham i dag svir det fortsatt..!

Jeg vet fra felles bekjente at han reiser verden rundt nå for tiden. Han bruker alt han tjener på å reise til spennende steder. Det sa han også da vi var sammen, at drømmen hans var å reise mye. Nå gjør han det..

Da han og jeg var på en lang reise sammen ble det ikke noe hyggelig: han og jeg var i grunnen ikke noe bra reise-par. Jeg var forelsket og glad i ham- selv om han hadde flere sider jeg ikke likte også.

Jeg ble bare litt trist her...hørte nettopp fra bekjente at reiser i alle ferier han har. Så sitter jeg her og lurer på om han har hatt mange jenter i mellomtiden og hav han nå tenker om meg..

Vi har ingen kontakt i dag fordi jeg har avslått ham helt. Jeg klarer ikke å ha kameratslig kontakt med en jeg elsket så veldig.

Samtidig tenker jeg ofte på ham og lurer på hvordan den eventuelt nye dama ser ut/personlighet.

Jeg håper jeg møter nye menn snart, for minnene om eks'en sitter jammen langt inne! Er det ikke merkelig? Lukter, synet av, bilder, hvordan de utvikler seg videre etter at det ble slutt (utseendet, smilet, frisyren, klesstilen...etc.) Det er nokså vemodig, synes jeg.

Og takk for meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:trøste: Jeg skjønner godt hvordan du har det... Forferdelig at man skal henge ved en person så lenge. Jeg har det på samme måte, men vi er gode venner nå. Noe som i grunn ikke er så lurt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ingen ekser. Er selv sammen med ungdomskjæresten, men forstår likevel hvordan du har det. Har jo vært i løse forhold hvor den ene parten som regel er mer betatt enn den andre...

Lykke til!

Skrevet
Samtidig tenker jeg ofte på ham og lurer på hvordan den eventuelt nye dama ser ut/personlighet.

Å nei, sånne tanker må du prøve å skyve bort. De gjør bare ting vondt verre. Vet det er vanskelig, men du må prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...