Gå til innhold

Hva er den mest anstendige måten å invitere med på trekant noen fra KG...

Anbefalte innlegg

Gjest Ari Loys
Skrevet

...som tredje hjul på sykkelen?

Slik jeg ser det har jeg tre muligheter:

1) Jeg kan opprette en tråd av typen "tagg en bruker du vil ha med på trekant" under AnonymBruker, og så tagge den aktuelle brukeren under eget nick på et seinere tidspunkt. Da kan jeg alltids gjemme meg bak at jeg bare svarte i en tråd hvis det går skeis. Helt klart det minst vågale alternativet, og kan lett tøyses bort.

2) Jeg kan buse inn i en av trådene til den aktuelle brukeren, og spore av tråden inn på trekant-tematikk. Den gyldne middelvei. Middels vågalt, men fortsatt innenfor hva man til nød kan tøyse bort.

3) Jeg kan sende en PM. Helt klart det mest vågale alternativet, muligens på grensa til creepy, og helt umulig å tøyse bort. Her er kanskje det største potensialet for braksuksess, men også for total fiasko.

Oppfølgingsspørsmål:

Selv om madammen er gira på trekant, og dette er noe vi seriøst diskuterer, hvordan skal jeg forklare det for henne dersom jeg helt på egen hånd lykkes i å plukke opp den tredje personen fra Kvinneguiden? Da er det jo kanskje en viss fare for at hun kan få for seg at jeg er en sånn type som tråler internett etter andre kvinner å sjekke opp, noe som bare er delvis sant. Er heller ikke så gira på at hun skal vite at jeg henger på Norges mest stakkarslige forum i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer aller mest på hvorfor du velger å bruke kvinneguiden for å får med deg nr 3. i en trekant, det virker rimelig absurd.

Det er jo flust av langt mer relevante sider en diskusjonsforum for sånt.

(Hadde personlig blitt mildt sagt forbanna for å få en sånn forespørsel på et diskusjonsforum)

Anonymkode: 0f129...ef3

• Liker 7
Skrevet

Her på kvinneguiden er de fleste veldig anonym, du vet jo bare nick og de fleste har ikke bilde av seg selv engang. Er det ikke rart å be noen du ikke kjenner og ikke vet hvordan de ser ut med på en trekant? Personlig tror jeg ikke dette er rette forumet å lete. Men om du skal gjøre det så syns jeg først du bør avtale med kjæresten om at det er greit for henne, om dere skal invitere med en annen dame så vil sikkert hun være med på avgjørelsen. Og gå bak ryggen på henne blir neppe å få henne på glid om hun er usikker. Og om du/dere kontakter noen her inne så er det vel en fordel å prøve å bli litt kjent før du spørr om hun vil ha sex med deg og dama di.

• Liker 1
Gjest Ari Loys
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer aller mest på hvorfor du velger å bruke kvinneguiden for å får med deg nr 3. i en trekant, det virker rimelig absurd.

Det er jo flust av langt mer relevante sider en diskusjonsforum for sånt.

(Hadde personlig blitt mildt sagt forbanna for å få en sånn forespørsel på et diskusjonsforum)

Anonymkode: 0f129...ef3

Det var jo ikke planen med å være her da, men så viste seg plutselig at det var noen her som ser ut til å ha de rette preferansene, og som virker som en kul person.

5 minutter siden, Elliespelli skrev:

Her på kvinneguiden er de fleste veldig anonym, du vet jo bare nick og de fleste har ikke bilde av seg selv engang. Er det ikke rart å be noen du ikke kjenner og ikke vet hvordan de ser ut med på en trekant? Personlig tror jeg ikke dette er rette forumet å lete. Men om du skal gjøre det så syns jeg først du bør avtale med kjæresten om at det er greit for henne, om dere skal invitere med en annen dame så vil sikkert hun være med på avgjørelsen. Og gå bak ryggen på henne blir neppe å få henne på glid om hun er usikker. Og om du/dere kontakter noen her inne så er det vel en fordel å prøve å bli litt kjent før du spørr om hun vil ha sex med deg og dama di.

Jeg leter ikke her, og skal så klart finne ut hvordan vedkommende ser ut før det blir aktuelt. Ellers enig i resten av det du sier. Er nok best å nevne det for dama først at jeg har funnet en mulig match her inne, kanskje til og med får henne til å registrere seg, og gjøre jobben med å sjekke vedkommende opp.

Gjest Cicero
Skrevet

Send nå bare en PM. Det fungerer dårlig å sjekke noen opp over nettet uansett, og hvis det bare er et ligg du er ute etter, hva så? Det fine med internett er at også mottakeren er bak en skjerm, så med mindre du inkluderer et bilde av huset hennes eller er særdeles ufin av deg er det verste som skjer at en fremmed person synes du er rar. 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Ari Loys skrev:

Er heller ikke så gira på at hun skal vite at jeg henger på Norges mest stakkarslige forum i det hele tatt.

Hun vet du henger på KG. Det er ikke hvem som helst som sitter oppe på nettene og poster tråder på KG om hvilke ord man mener mangler i det norske språket. Da er man såpass hardcore KGer at det skinner gjennom 

Anonymkode: 7e4ca...b18

• Liker 2
Gjest Ari Loys
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun vet du henger på KG. Det er ikke hvem som helst som sitter oppe på nettene og poster tråder på KG om hvilke ord man mener mangler i det norske språket. Da er man såpass hardcore KGer at det skinner gjennom 

Pfft. I så fall måtte hun visst at jeg hadde en profil her i det hele tatt, noe hun ikke gjør. Og så måtte hun hatt en profil selv, noe hun ikke har. Nice try dog.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel til å gå cirka sånn her:

1. Avtales og ha trekant på seksualitetforumet.

2. Gjennomføre det.

3. Angre på det dere gjorde.

4. Henge ut hverandre på Skråblikk og genarliseringer.

Har du tenkt nøye igjennom dette her TS... :laugh: Det blir kanskje litt kleint hvis begge er ivrige skribenter her inne og ikke alt går som du hadde tenkt.

Anonymkode: fab8d...77a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ari Loys skrev:

Pfft. I så fall måtte hun visst at jeg hadde en profil her i det hele tatt, noe hun ikke gjør. Og så måtte hun hatt en profil selv, noe hun ikke har. Nice try dog.

Forstår ikke hvorfor du er sikker på at hun ikke har en profil på KG samtidig som du er sikker på at hun ikke vet at du har en profil. Om du ikke har fortalt henne, hvorfor skal hun ha fortalt deg?

Det er uansett ikke det som er poenget. Jeg er overbevist om at det er trygt for deg å fortelle dama at du har vært innom KG. Når du bruker såpass mye tid på KG og du skriver såpass stereotypiske tråder for menn på KG så er jeg sikker på at det skinner gjennom i ditt virkelige liv. Jeg nekter å tro at en som har fordommer mot menn som henger på KG er sammen med en som deg. 

Det blir litt som med skaphomofile. Det er ingen som blir overrasket når de står frem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel til å gå cirka sånn her:

1. Avtales og ha trekant på seksualitetforumet.

2. Gjennomføre det.

3. Angre på det dere gjorde.

4. Henge ut hverandre på Skråblikk og genarliseringer.

Har du tenkt nøye igjennom dette her TS... :laugh: Det blir kanskje litt kleint hvis begge er ivrige skribenter her inne og ikke alt går som du hadde tenkt.

Anonymkode: fab8d...77a

God plan, men kontaktannonser er ikke lov så seksualforumet kan ikke brukes :P 

Anonymkode: 8d704...531

Gjest Ari Loys
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvorfor du er sikker på at hun ikke har en profil på KG samtidig som du er sikker på at hun ikke vet at du har en profil. Om du ikke har fortalt henne, hvorfor skal hun ha fortalt deg?

Det er uansett ikke det som er poenget. Jeg er overbevist om at det er trygt for deg å fortelle dama at du har vært innom KG. Når du bruker såpass mye tid på KG og du skriver såpass stereotypiske tråder for menn på KG så er jeg sikker på at det skinner gjennom i ditt virkelige liv. Jeg nekter å tro at en som har fordommer mot menn som henger på KG er sammen med en som deg. 

Det blir litt som med skaphomofile. Det er ingen som blir overrasket når de står frem. 

Det kan for så vidt hende hun har en profil her, det skal jeg ikke si med 100% sikkerhet. Men føler meg rimelig sikker på at hun ikke vet jeg har det. Og unnskyld meg, men "bruker såpass mye tid på KG"? "Skriver såpass stereotypiske tråder for menn på KG"? Jeg har for det første under 50 innlegg her inne, og har vel bare komponert én tråd som til nød kan tolkes som kvinnebitter (regner med det er det du mener er stereotypisk menn) dersom en er veldig, veldig vrang i viljen :fnise:

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God plan, men kontaktannonser er ikke lov så seksualforumet kan ikke brukes :P 

Anonymkode: 8d704...531

Så lenge ikke selve tråden er en kontaktannonse, er det vel lov å komme med tilnærmelser i innleggene? Syns jeg ser folk gjøre dette hele tiden, inni trådene.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Ari Loys skrev:

. Og unnskyld meg, men "bruker såpass mye tid på KG"? "Skriver såpass stereotypiske tråder for menn på KG"? Jeg har for det første under 50 innlegg her inne, og har vel bare komponert én tråd som til nød kan tolkes som kvinnebitter (regner med det er det du mener er stereotypisk menn) dersom en er veldig, veldig vrang i viljen :fnise:

Om jeg tar feil og du har under 50 innlegg her inne så ikke lytt til meg for da har jeg jo gitt deg dårlige råd.. Om du har langt flere enn 50 innlegg her inne så si viser vel det at du er dårlig til å lyve og at det er lett å se at du er en typisk KG-mann.

Ingen menn kommer til KG og det første de gjør er å lage en dagbok. Du har hatt brukere her tidligere og du har brukt mye tid på KG. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke prøv på det, du blir outet med navn etterpå. Hilsen en som har gjort som deg

Anonymkode: c915a...818

Gjest Ari Loys
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke prøv på det, du blir outet med navn etterpå. Hilsen en som har gjort som deg

Anonymkode: c915a...818

What? Fortell...

AnonymBruker
Skrevet

Kg er ikke cupido etc. Slike henvendelser er med andre ord IKKE lov i henhold til forumreglene.

Anonymkode: 8e5e6...205

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kg er ikke cupido etc. Slike henvendelser er med andre ord IKKE lov i henhold til forumreglene.

Anonymkode: 8e5e6...205

:Gjesp:

Anonymkode: 82ddc...8e4

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og kontaktannonse.

Edie, mod.

Gjest Ari Loys
Skrevet

Ser moderator har vært inne og tuklet med tråden. Noen som kan gi en liten oppsummering av hva jeg gikk glipp av?

Gjest Ari Loys
Skrevet
På 28/04/2017 den 10.50, AnonymBruker skrev:

Om jeg tar feil og du har under 50 innlegg her inne så ikke lytt til meg for da har jeg jo gitt deg dårlige råd.. Om du har langt flere enn 50 innlegg her inne så si viser vel det at du er dårlig til å lyve og at det er lett å se at du er en typisk KG-mann.

Ingen menn kommer til KG og det første de gjør er å lage en dagbok. Du har hatt brukere her tidligere og du har brukt mye tid på KG. 

Om det er kommentaren om "Norges mest stakkarslige forum" du reagerer på, så beklager jeg det. Var ikke klar over det ville gå så kraftig inn på noen.

AnonymBruker
Skrevet

Du valgte alternativ 4 der du lagde en tråd om det og håper den utvalgte skal kommentere om at det hadde hun tenkt var toppers, ser jeg

Anonymkode: d1aed...e6b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...