AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg som sikkert flere andre har noen familiemedlemmer som baksnakker og er noen av de største skravlekjerringene i distriktet. Så fort man snur ryggen til vet du at de snakker dritt om deg. Hvordan forholder du deg til slike folk? Har voldsomt lyst til å kutte dem ut av livet mitt men det er vanskelig på grunn av øvrig familie. Konfrontasjon nytter ikke fordi de er sånn av natur. Anonymkode: 836ff...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 27. april 2017 #2 Del Skrevet 27. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som sikkert flere andre har noen familiemedlemmer som baksnakker og er noen av de største skravlekjerringene i distriktet. Så fort man snur ryggen til vet du at de snakker dritt om deg. Hvordan forholder du deg til slike folk? Har voldsomt lyst til å kutte dem ut av livet mitt men det er vanskelig på grunn av øvrig familie. Konfrontasjon nytter ikke fordi de er sånn av natur. Anonymkode: 836ff...6dc Overse de. Du kan jo ikke gjøre så mye annet. Møt de alltid med et smil. Om du konfronterer gir du dem bare enda mer å snakke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #3 Del Skrevet 28. april 2017 Min svigerfamilie er sånn. Jeg ønsker likevel å ha et alright forhold til de, men jeg sier ifra når jeg mener det er for mye. Anonymkode: 9b09c...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #4 Del Skrevet 28. april 2017 Har en svigermor som baksnakker stort sett alle inngifte i familien. Sine egne barn er det aldri noe galt med, selv om den ene har psykopatiske tendenser... 🤢 Anonymkode: 6a803...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #5 Del Skrevet 28. april 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en svigermor som baksnakker stort sett alle inngifte i familien. Sine egne barn er det aldri noe galt med, selv om den ene har psykopatiske tendenser... 🤢 Anonymkode: 6a803...58b I hear ya sistah! Samme her... Anonymkode: 9b09c...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå