Gå til innhold

Familiemedlemmer som baksnakker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg som sikkert flere andre har noen familiemedlemmer som baksnakker og er noen av de største skravlekjerringene i distriktet. Så fort man snur ryggen til vet du at de snakker dritt om deg. Hvordan forholder du deg til slike folk? Har voldsomt lyst til å kutte dem ut av livet mitt men det er vanskelig på grunn av øvrig familie. Konfrontasjon nytter ikke fordi de er sånn av natur.

Anonymkode: 836ff...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest førstedamen
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som sikkert flere andre har noen familiemedlemmer som baksnakker og er noen av de største skravlekjerringene i distriktet. Så fort man snur ryggen til vet du at de snakker dritt om deg. Hvordan forholder du deg til slike folk? Har voldsomt lyst til å kutte dem ut av livet mitt men det er vanskelig på grunn av øvrig familie. Konfrontasjon nytter ikke fordi de er sånn av natur.

Anonymkode: 836ff...6dc

Overse de. Du kan jo ikke gjøre så mye annet. Møt de alltid med et smil. Om du konfronterer gir du dem bare enda mer å snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min svigerfamilie er sånn. Jeg ønsker likevel å ha et alright forhold til de, men jeg sier ifra når jeg mener det er for mye.

Anonymkode: 9b09c...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en svigermor som baksnakker stort sett alle inngifte i familien. Sine egne barn er det aldri noe galt med, selv om den ene har psykopatiske tendenser... 🤢

Anonymkode: 6a803...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en svigermor som baksnakker stort sett alle inngifte i familien. Sine egne barn er det aldri noe galt med, selv om den ene har psykopatiske tendenser... 🤢

Anonymkode: 6a803...58b

I hear ya sistah! Samme her... 

Anonymkode: 9b09c...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...