Devana Skrevet 22. desember 2004 #1 Skrevet 22. desember 2004 Innenfor hudpleie for kropp og ansikt, og sminke. Hva lønner seg å kjøpe som er dyrt og hva kan være greit som er billigere?
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2004 #2 Skrevet 22. desember 2004 Det kommer vel litt an på behovene, men jeg vil si at det er lurt å prioritere en god ansiktskrem, gjerne en uten mineraloljer og for mye parfyme. Renseprodukter kan gjerne være billigere, de skylles jo av, så lenge de har riktig PH-verdi og ikke tørker ut huden. I tillegg synes jeg det er lurt å kjøpe dyrere pudder og eventuelt foundation, mest pga fargeutvalget, som oftest er bedre i de dyrere merkene. Mascara skal byttes ofte, maks etter tre måneders bruk, så da er billige merker OK å ha. Personlig liker jeg mascaraene fra Maybelline og Max Factor, men vannfast foretrekker jeg Shiseido. Til håret kommer det an på; hvis du har et hår som ikke er så slitt, ikke farges masse osv, kan kanskje billige produkter holde. Men personlig farger jeg håret OFTE, bruker mye føner, styling osv, og prioriterer derfor dyrere hårprodukter, som gjerne også er så drøye at de viser seg å være billigere i bruk enn antatt. Til kroppen bruker jeg en vill blanding, men for det meste billigere produkter, eller ting fra apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå