Gå til innhold

Hva tenker du om denne aldersforskjellen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 28 og mann 41? 

Anonymkode: 8dc82...38b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet. Er selv 40 og går maks 5 år opp.

Anonymkode: 288dd...632

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi gar 13 år mellom oss. Skal man ha en moden mann må man nok litt over egen alder. Jeg er 24 mannen er 38. 

Anonymkode: 8acbe...3e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ingenting.

Jeg har møtt 20-åringer som oppfører seg som modne 40-åringer, også har jeg møtt 40-åringer som oppfører seg som umodne 20-åringer.

Anonymkode: a6fbc...649

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe for meg, men dere er begge voksne.

Anonymkode: f20f7...7f6

AnonymBruker
Skrevet

Har selv hatt nesten dobbelt så gammel fuck friend i mine yngre dager (jeg starten av tyve årene og han godt over 40) og angrer ikke det spor på det men er helt ok så lenge det holdes innenfor fire vegger men ikke akuratt det man går rundt å viser på gaten.

Venninnene mine var sjokkert og kvalme og vennene hans så på meg som en såklart en ung spretten sexdukke. Er ikke sånn som folk synes er helt stuereint. 

Og ikke spesielt kult for foreldrene til noen av partene hvertfall..  Ingen vil se dattera si med "en gammel gris" og ingen vil se sønnen sin som kunne vært gift og skilt med voksne barn allerede med en ungjente som nesten kunne vært dattera heller... 

Anonymkode: 4bc02...6e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har selv hatt nesten dobbelt så gammel fuck friend i mine yngre dager (jeg starten av tyve årene og han godt over 40) og angrer ikke det spor på det men er helt ok så lenge det holdes innenfor fire vegger men ikke akuratt det man går rundt å viser på gaten.

Venninnene mine var sjokkert og kvalme og vennene hans så på meg som en såklart en ung spretten sexdukke. Er ikke sånn som folk synes er helt stuereint. 

Og ikke spesielt kult for foreldrene til noen av partene hvertfall..  Ingen vil se dattera si med "en gammel gris" og ingen vil se sønnen sin som kunne vært gift og skilt med voksne barn allerede med en ungjente som nesten kunne vært dattera heller... 

Anonymkode: 4bc02...6e6

Men det trenger da absolutt ikke være slik selvom aldersforskjell er tilstedet. Min mann og jeg har akkurat like mange år mellom oss som ts beskriver. Familien trodde han var på min alder når de møtte han første gang. Nå er vi gift. Bryllupet med begge familier var flott igjen ingen synes det er rart i det hele tatt!

Anonymkode: 8acbe...3e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

28 er en perfekt alder å finne seg en knallbra mann å etablere seg med i fremtiden. Hadde ikke fallt meg inn å vurdere 40+ åringer da. 

Anonymkode: ac1d8...64d

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns ikke det er så ille, ikke noe for meg personlig, men ikke noe jeg fordømmer heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe jeg reagerer på. Eneste jeg ville tenkt selv er hvor en står ifht. barn. 

Anonymkode: 51b23...286

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det 18 år imellom oss, vi har 3 nydelige barn og et flott ekteskap. Flere rynket på nesen av oss, men 12 år senere har pipa fått en annen lyd! Vi er jo en såååå fin familie. :fnise:

Anonymkode: 17ad3...3f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gammel gris. Må være noe galt med han når han må gå etter ungjenter. Er nok en grunn til at han ikke har sjans på jenter på sin egen alder.

Anonymkode: ceb94...452

• Liker 3
Skrevet

Hadde sagt "oi, det var litt forskjell i alder hehe" og så aldri tenkt på det igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan sikkert fungere for en stund. Men husk at selv om menn eldes bedre enn kvinner store deler av livet, og du kanskje syns han er en attraktiv fyr nå, så eldes også menn veldig plutselig når de er i 50-årene. Da går ting så fort nedover at allerede ved noen-og-60 har de som regel tatt kvinnene igjen. Så var jeg deg, ville jeg i hvert fall ikke hatt noe lengre perspektiv enn 10 år frem. Da er han 51.

Se f.eks. på Chris Hansen her:

hansen2.jpg

År 2007, 47 år gammel

1471495893496.jpg

År 2017, 57 år gammel

Anonymkode: 8e3e1...db1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det forholdet blir neppe gammelt...

Og som andre skriver her, det skjer MYE på noen få år etter at man passerer 40/45 år. menn som er ungdommlige i begynnelsen av 40 årene kan forandre seg veldig fort. Og ikke minst så skjer det en del med prestasjonsevnen i sengen også... Og i tillegg kommer spørsmålet om hvor man er i livet. Barn osv.

jeg er i slutten av 30 åra, og ønsker ikke å gå mer enn 5 år opp maks.

Og du, hvis han er nyskilt i tillegg så er han nok mest ute etter å booste selvtiliten sin...

Anonymkode: 16de5...4fd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 og kjæresten min er 42. Det viktigste er at man har det bra sammen. Er det god kjemi så kjør på. Jeg vil heller være lykkelig i 20år med han enn å ikke være sammen med han. Han har vært gift og har barn men det gjør meg ingenting. Vi er forelsket og alder kan ikke stoppe kjærligheten 💓

Anonymkode: 7b076...b9e

• Liker 2
Gjest flaggermuskongen
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det 18 år imellom oss, vi har 3 nydelige barn og et flott ekteskap. Flere rynket på nesen av oss, men 12 år senere har pipa fått en annen lyd! Vi er jo en såååå fin familie. :fnise:

Anonymkode: 17ad3...3f7

Dette. Folk er så opptatt av korrekt aldersforskjell osv, men glemmer glatt at en aldersforskjell på 10-15 år betyr lite, når man kan få 40-50 år sammen i en familie. Jeg ville heller tatt 40-50 år med en eldre mann, enn å bli skilt etter noen år med en yngre mann. Samme gjelder forøvrig høydeforskjell og andre irrelevante ting. Til syvende og sist er det hvor mye man faktisk liker hverandre, og hva begge to vil i livet, som betyr noe. Og da kan man se tilbake og le av venner som failer gang på gang. Gi faen i hva folk mener og søk lykken. Bare ikke vær dum og naiv

Endret av flaggermuskongen
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ingenting.

Jeg har møtt 20-åringer som oppfører seg som modne 40-åringer, også har jeg møtt 40-åringer som oppfører seg som umodne 20-åringer.

Anonymkode: a6fbc...649

Ja. Og jeg har møtt 20-åringer som faktisk ser ut som 40-åringer og 40- åringer som ser ut som 20-åringer. Hvem bryr seg om hvem som finner tonen eller ei, det viktigste er jo at alle er fornøyde.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gammel gris. Må være noe galt med han når han må gå etter ungjenter. Er nok en grunn til at han ikke har sjans på jenter på sin egen alder.

Anonymkode: ceb94...452

En mann som kan få en så ung kvinne må være ATTRAKTIV ! Det er ikke hvem som helst av "eldre" menn som kan få unge kvinner.... De fleste menn hadde også valgt yngre fremfor like gamle/eldre om de hadde kunnet velge og vrake....

Anonymkode: 0bb9e...896

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 28 og mann 41? 

Det kan fungere om du treffer den rette, men alt tilsier at om du skal ha et forhold som faktisk fungerer over lang tid så går ikke dette. Når han er pensjonist, så er du middelaldrende, det er i seg selv grunnlag for at dette vil havarere over tid. Dere er i to vidt forskjellige faser av livet, og det går sjelden bra. Jeg sier ikke at det ikke kan gå bra, men statistisk går det bare ikke. Så må du selv ta standpunkt til om du vil ta den risikoen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...