Gå til innhold

Kunne du vært i forhold med en

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med CP?

Anonymkode: 8e1ef...ba4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

..

Skrevet

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Nei.

Hvorfor 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor 

Fordi det er en sykdom som påvirker mye visst man er moderat rammet og hvis jeg først skulle rotet meg inn i et forhold så måtte det vært en som var funksjonsfrisk, rett og slett fordi det er lettest slik. 

Skrevet (endret)

Ja! Jeg kjenner to stykk som har CP og jeg visste det ikke engang før noen fortalte meg det! De lever akkurat som alle andre, men har enkelte ting å "plages" med. Men helt vanlige, fungerende mennesker! 😊

(Og ja, jeg vet det er flere grader av det)

Endret av drop-dead
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det hadde jeg ikke hatt problemer med. Er jo personen og sjelen man elsker , ikke en kropp som eventuelt er noe defekt. 

Det er mange fysiske sykdommer folk har og det betyr jo ikke at man ikke kan være i forhold! 

CP har mange grader akuratt som MS og ME , og det er ikke alle som er for eksempel avhengig av rullestol eller sengeliggende hele året. Så lenge jeg hadde hatt en kjæreste som av og til kunne bli med å gjøre ting utenfor hjemmet hadde jeg vært fornøyd. Ingen par skal ut å klatre mount everest hver dag uansett :)

Anonymkode: bd3a1...a92

Skrevet

Kommer helt an på hvor hardt rammet personen er.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg ber ikke om helsesjekk før jeg blir forelsket.

Anonymkode: 0ecb5...e02

Skrevet
3 timer siden, drop-dead skrev:

Ja! Jeg kjenner to stykk som har CP og jeg visste det ikke engang før noen fortalte meg det! De lever akkurat som alle andre, men har enkelte ting å "plages" med. Men helt vanlige, fungerende mennesker! 😊

(Og ja, jeg vet det er flere grader av det)

Signerer denne! 😊👍

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvor alvorlig CP det er snakk om. Jeg tror f.eks. ikke jeg kunne vært tiltrukket av dette:

Ad_203091043.jpg

Men dette kan jeg godt like:

2010-3-17-gazette.jpg

Anonymkode: 129e2...5e2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...