Kristin S Skrevet 22. desember 2004 #1 Skrevet 22. desember 2004 Hva har dere kjøpt til faren deres? Jeg klarer ikke finne på noe til han...Har tenk og tenkt, men kommer ikke på noe! Noen som har forslag??
Saeria Skrevet 22. desember 2004 #2 Skrevet 22. desember 2004 Min stefar får en bok. Han elsker å lese. Ellers er vel cognac/whisky og evt. sigarer en ting mange kjøper. Min stefar fikk Famous Grouse (Skotsk whisky) i fjor, og det var populært.
wok Skrevet 23. desember 2004 #3 Skrevet 23. desember 2004 Solcellelamper til å ha i hagen Lykt med batteri, ser ut som sånn gammeldags oljelampe med håndtak oppå Badekåpe Sokker og slips (ingen jul uten sokker :-) ) Gavekort på tjenester/opplevelser CD/DVD Abonnement på blad Spesielt øl (f.ekst noen flasker av Nøgne Ø - tøffe flasker) Barometer Bok Toalettveske Barbersaker Gode kniver til kjøkkenet Tollekniv Lue og skjerf Hansker ...
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #4 Skrevet 23. desember 2004 Jeg, samboeren min, søstera mi og mannen hennes har spleiset på et digitalkamera til mamma og pappa. Dessuten får pappa et trådløst ute-/innetermometer.
CecilieB Skrevet 23. desember 2004 #5 Skrevet 23. desember 2004 Min far får turstaver. Det får min stemor også, så nå kan de ture sammen. (Som de gjør allerede forsåvidt) Ryktene sier at han ikke kan fordra folk som går med sånne staver, men nå skal han jammen bli en av dem!
Trill Skrevet 23. desember 2004 #6 Skrevet 23. desember 2004 Kjøpte felles gåve til min mamma og pappa- en kjele fra Høyang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå