AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Del Skrevet 27. april 2017 En dame jeg ga vekk kattunge til før jul kommenterte på noe jeg solgte idag. Før jul ga jeg beskjed om at katten måtte hentes og steriliseres/kastreres av ny eier. Hun lurte 1) på hva som fulgte med katten hun fikk gratis. 2) hvor JEG kunne levere katta. Og når jeg var så grei og sa jeg kunne levere katta på halvveien var ikke det bra nok heller, for klokkeslettet var feil og ungene måtte jo få se katta før de la seg😂😂😂 Idag solgte jeg altså en vare og det ble heftig budrunde på slutten. Så ble hun ufin og frekk når hun ikke vant... Folk altså😝 Anonymkode: 208e3...bf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #2 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg mener du selv fortjener mye kritikk for å gi bort katt til folk som er så usæriøse. Anonymkode: d36c9...372 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #3 Del Skrevet 27. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener du selv fortjener mye kritikk for å gi bort katt til folk som er så usæriøse. Anonymkode: d36c9...372 Det har du nok mye rett i ja. Håper hun i det minste behandlet katten bra. Anonymkode: 208e3...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 27. april 2017 #4 Del Skrevet 27. april 2017 Folk er frekkere enn flatlusa👎🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #5 Del Skrevet 27. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det har du nok mye rett i ja. Håper hun i det minste behandlet katten bra. Anonymkode: 208e3...bf7 Har du ikke sørget for å gi bort katten til noen som garanterer den et godt liv? Ærlig talk, du må jo være selektiv med hvem som får et levende vesen. Anonymkode: 4bbcb...43d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #6 Del Skrevet 27. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke sørget for å gi bort katten til noen som garanterer den et godt liv? Ærlig talk, du må jo være selektiv med hvem som får et levende vesen. Anonymkode: 4bbcb...43d Selvom hun har null sosiale antenner kan det jo fint hende hun behandler dyr og barn bra? Hun er mor, sånn jeg skjønte det. Anonymkode: 208e3...bf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #7 Del Skrevet 27. april 2017 Folk er utrolig frekke. Jeg hadde en forleden dag en som skjelte meg ut fordi personen ikke fikk kjøpe det jeg har til salgs til 2/3 av oppgitt pris. Varen er som ny og koster ganske mye nytt. Når personen fikk beskjed om at jeg ikke selger til lavere pris, så kom kjøper tilbake med spørsmål om hva jeg skulle ha for noen av delene. Når jeg sa at jeg selger alt samlet, så kom personen tilbake med et utbrudd uten sidestykke. Enkelte forstår ikke at de ikke kan diktere selger på betingelsene når kjøper tydelig har gitt beskjed om betingelsene i annonsene. De oppfører seg som trassige firåringer i verste trassalderen. Anonymkode: 96bfe...6f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå