AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg er kanskje litt sent ut med å søke der, men jeg tenkte jeg skulle gi det en sjanse! Jeg har fra før søkt bedriftsøkonomi på samordna opptak, men jeg syns eiendomsmegling hørtes enda mer spennende ut og tenker... hvorfor ikke?? Men så er jeg ikke rik heller og går på aap for tida mens jeg søker jobb. Så vil jo ikke ende opp med skyhøyt studielån hvis jeg ikke får nytte av studiet liksom.. Sååå, jeg vil bare høre om deres erfaringer med å studere eiendomsmegler på BI i Oslo? Eller de andre byene da. Og hvordan var det etter studiet? Fikk dere jobb kjapt eller? Er studiet krevende, er det mye matte for eksempel? Anonymkode: d4362...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 27. april 2017 #2 Del Skrevet 27. april 2017 Utfra hva jeg har hørt er det altfor mange meglere og det er utrolig vanskelig å finne arbeid. Med dagens teknologiske utvikling er det uansett bare snakk om tid før meglere er erstattet av maskiner og lignende. Evt tjenester som Propr blir populært. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #3 Del Skrevet 28. april 2017 9 timer siden, debattanten skrev: Utfra hva jeg har hørt er det altfor mange meglere og det er utrolig vanskelig å finne arbeid. Med dagens teknologiske utvikling er det uansett bare snakk om tid før meglere er erstattet av maskiner og lignende. Evt tjenester som Propr blir populært. Takk for svar! Det visste jeg ikke... Anonymkode: d4362...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 28. april 2017 #4 Del Skrevet 28. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Det visste jeg ikke... Anonymkode: d4362...4de Dette med teknologi er nok ikke helt sikkert, men det er i det minste en bransje hvor det lett kan implementeres. Det har vært drøssevis med artikler om hvordan meglere kan slite med å komme inn i arbeidslivet. Google litt rundt. Jeg ville bare si det, BI kan koste mye penger og med en så usikker fremtid ville jeg vurdert å brukt ressursene mine en annen plass i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå