AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Del Skrevet 27. april 2017 Hvorfor blir noen så hellig overbevist om at dette er så fantastisk? Hva er greia?? Anonymkode: 4a4b7...10f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #2 Del Skrevet 27. april 2017 Hjernevasking 😊 Anonymkode: c2cb6...860 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #3 Del Skrevet 27. april 2017 Mitt inntrykk er at det stort sett er NAV-klienter og Livets harde skole- folk som driver med dette. Litt som at overvektige tror at en pille vil løse problemet, tror disse at pengene vil strømme inn. Anonymkode: c2531...5da 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4 Del Skrevet 27. april 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt inntrykk er at det stort sett er NAV-klienter og Livets harde skole- folk som driver med dette. Litt som at overvektige tror at en pille vil løse problemet, tror disse at pengene vil strømme inn. Anonymkode: c2531...5da Det er mitt inntrykk og. Hysteriske folk som er overbevist om at livet ikke er levendes uten. Anonymkode: 4a4b7...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. april 2017 #5 Del Skrevet 27. april 2017 Møtene deres er rene halleluja-møtene, samme som Mary Kay, der er det også slik stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #6 Del Skrevet 27. april 2017 4 minutter siden, Mystix skrev: Møtene deres er rene halleluja-møtene, samme som Mary Kay, der er det også slik stemning. Har du vært på et? Har latt meg overtale til en sånn Mary Kay venninnekveld,hjelpe meg for et mas i etterkant! Mail,SMS og telefoner med mas om å kjøpe eller ha demonstasjoner hos meg Anonymkode: 4a4b7...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. april 2017 #7 Del Skrevet 27. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du vært på et? Har latt meg overtale til en sånn Mary Kay venninnekveld,hjelpe meg for et mas i etterkant! Mail,SMS og telefoner med mas om å kjøpe eller ha demonstasjoner hos meg Anonymkode: 4a4b7...10f Har bekjente som har vært med på FL og en søster som har vært med på Mary Kay. Har sett videosnutter fra nyfrelste på face og møter. Fant bare klipp fra møter i India, men foregår på samme måten i Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #8 Del Skrevet 27. april 2017 11 minutter siden, Mystix skrev: Har bekjente som har vært med på FL og en søster som har vært med på Mary Kay. Har sett videosnutter fra nyfrelste på face og møter. Fant bare klipp fra møter i India, men foregår på samme måten i Norge. Herregud.. har en på vennelisten som la ut noe fra Oslo spektrum. De er gale 😳 Anonymkode: 4a4b7...10f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. april 2017 #9 Del Skrevet 27. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud.. har en på vennelisten som la ut noe fra Oslo spektrum. De er gale 😳 Anonymkode: 4a4b7...10f Skulle jo tro de drev med banebrytende greier som involverer både en kur for kreft og hjerneslag på en gang! Men nei, de selger kremer og pulver. Ikke så revolusjonerende akkurat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #10 Del Skrevet 27. april 2017 Er ikke dette også MLM? Har noen på vennelisten på FB. De er skjult fra nyhetsstrømmen, for å si det slik! Selv om Aloe Vera kan være bra for huden, er det ikke dermed sagt at det er så bra å drikke den? Det krytes fælt av detox-fastekurer med før og etterbilder, men etter tre uker ser de da like kvapsete ut igjen Anonymkode: 91161...2f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 27. april 2017 #11 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg vant et produkt fra Forever living en gang, det er det største rælet jeg har hatt tror jeg. Mary kay har jeg aldri prøvd, ikke skal jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 27. april 2017 #12 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg fikk Forever Living-sjampo og -balsam i en goodiebag for litt siden, og det er det verste rælet jeg har prøvd. Gikk rett i søpla. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashields Skrevet 27. april 2017 #13 Del Skrevet 27. april 2017 Problemet er når en leder reiser rundt og treffer folk, og han faktisk tjener 500 000,- kr i måneden, fordi han har så mange under seg. Og han blir kjent med deg personlig, og ønsker å hjelpe deg i ditt hverdagsliv, så du skal bli rikere, og det ser mulig ut, dersom du bare får mange nok med deg. Dette passer for veldig sosiale mennesker som tiltrekker seg folk. Kjenner noen sånne, men er ikke sånn selv. De blir hellig overbevist for at de skal klare å overtale andre, fordi de så inderlig ønsker å bli rike, og fordi de kjenner rike folk i FL som de ser opp til. Selv om AloeVera er bra, så har Forever Living-produktene like masse tilsetningsstoffer (sulfater, fargestoffer, silikoner parabener osv) som de fleste andre produkter. Økologiske produkter dog, er de eneste rene produkter som ikke etterlater giftstoffer i blodet ditt, ca 30min etter at du har smurt det på! (vitenskapelig bevist og oppdaget i 1997/98 da den økologiske kosmetikken startet for fullt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeciStei Skrevet 27. april 2017 #14 Del Skrevet 27. april 2017 Her ser jeg at dere ikke har peilig på hva forever living er værtfall.. Bare for å nevne litt så er aloe veraen dyrket med vekselbruk på plantasjer som forever selv eier der geiter og sauer gjødsler og aloeveraen blir håndplukket av arbeidere som jobber 4 dager i uken men får betalt for 5 + forever betaler for skole og helse til hele familien. Det er heller ikke masse tilsettningsstoffer som blir nevnt. Forever eier patenten på stabiliseringsprosessen på aloeveraen som gjør at alle næringstoffene i aloeveraen bevares. Fra den blir håndplukket til den er i produktet tar det kunn 4 timer. De har sertifisering av The International Aloe Science Council som er den beste kvalitets sertifiseringen for aloevera. De er også sertifisert av leeping bunny som vil si at ingen av produktene eller ingrediensene i produktene er testet på dyr. Forever har også en 90 dagers fornøyd kundegaranti som vil si at om du ikke er fornøyd med varen din så får du alle pengene igjen selv om varen er helt tom! Dere bare synser og snakker uten å vite hva forever living faktisk er. Mange som missforstår og er skeptiske og det forstår jeg. For det er mange slike network marketing firma som ikke er bra så tror folk at forever er samme greia. Hadde dere bare åpnet øynene litt og fått et innblikk i hva forever faktisk er og hvordan det fungerer hadde dere blitt overrasket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #15 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg innrømmer at jeg ikke har mye peiling om FL, og for å være helt ærlig har jeg ingen interesse for det heller. Mister helt interessen når det feeden min blir spammet med reklame fra FL. Da får jeg helt avsmak for produktet/konseptet. Anonymkode: d551b...b2f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #16 Del Skrevet 27. april 2017 2 minutter siden, CeciStei skrev: Her ser jeg at dere ikke har peilig på hva forever living er værtfall.. Bare for å nevne litt så er aloe veraen dyrket med vekselbruk på plantasjer som forever selv eier der geiter og sauer gjødsler og aloeveraen blir håndplukket av arbeidere som jobber 4 dager i uken men får betalt for 5 + forever betaler for skole og helse til hele familien. Det er heller ikke masse tilsettningsstoffer som blir nevnt. Forever eier patenten på stabiliseringsprosessen på aloeveraen som gjør at alle næringstoffene i aloeveraen bevares. Fra den blir håndplukket til den er i produktet tar det kunn 4 timer. De har sertifisering av The International Aloe Science Council som er den beste kvalitets sertifiseringen for aloevera. De er også sertifisert av leeping bunny som vil si at ingen av produktene eller ingrediensene i produktene er testet på dyr. Forever har også en 90 dagers fornøyd kundegaranti som vil si at om du ikke er fornøyd med varen din så får du alle pengene igjen selv om varen er helt tom! Dere bare synser og snakker uten å vite hva forever living faktisk er. Mange som missforstår og er skeptiske og det forstår jeg. For det er mange slike network marketing firma som ikke er bra så tror folk at forever er samme greia. Hadde dere bare åpnet øynene litt og fått et innblikk i hva forever faktisk er og hvordan det fungerer hadde dere blitt overrasket Det som er slitsomt er at dere presser på alle oss andre produktene deres. Jeg har en bekjent som snapper om det hver dag, poster innlegg på instagram hver dag OG legger ut laaaange innlegg om hvor FANTASTISKE produktene er så og si hver dag! Jeg har sluttet å følge henne i alle sosiale medier pga dette, hun virker helt hjernevasket! Jeg bruker selv en serie kjøpt hos en hudklinikk som jeg er veldig fornøyd med, jeg trener på FitnessXpress og er veldig fornøyd med det og jeg spiser er sunt og variert kosthold og er fornøyd med det, men herlighet, jeg spammer ikke folk halvt i hjel med dette av den grunn! Å bli prakka på meg produkter jeg ikke vil ha daglig fordi HUN skal tjene penger (hvorfor i helv... kan hun ikke innse at hun nok må jobbe som alle oss andre) er irriterende. Og jeg har ALDRI møtt én eneste person med høyere utdanning som driver med det greiene der! Tror neppe det er tilfeldig. Anonymkode: 16779...5f4 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. april 2017 #17 Del Skrevet 27. april 2017 8 minutter siden, CeciStei skrev: Her ser jeg at dere ikke har peilig på hva forever living er værtfall.. Bare for å nevne litt så er aloe veraen dyrket med vekselbruk på plantasjer som forever selv eier der geiter og sauer gjødsler og aloeveraen blir håndplukket av arbeidere som jobber 4 dager i uken men får betalt for 5 + forever betaler for skole og helse til hele familien. Det er heller ikke masse tilsettningsstoffer som blir nevnt. Forever eier patenten på stabiliseringsprosessen på aloeveraen som gjør at alle næringstoffene i aloeveraen bevares. Fra den blir håndplukket til den er i produktet tar det kunn 4 timer. De har sertifisering av The International Aloe Science Council som er den beste kvalitets sertifiseringen for aloevera. De er også sertifisert av leeping bunny som vil si at ingen av produktene eller ingrediensene i produktene er testet på dyr. Forever har også en 90 dagers fornøyd kundegaranti som vil si at om du ikke er fornøyd med varen din så får du alle pengene igjen selv om varen er helt tom! Dere bare synser og snakker uten å vite hva forever living faktisk er. Mange som missforstår og er skeptiske og det forstår jeg. For det er mange slike network marketing firma som ikke er bra så tror folk at forever er samme greia. Hadde dere bare åpnet øynene litt og fått et innblikk i hva forever faktisk er og hvordan det fungerer hadde dere blitt overrasket Halleluja! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeciStei Skrevet 27. april 2017 #18 Del Skrevet 27. april 2017 Ja desverre så er det noen som ødelegger for alle andre når det kommer til sosiale medier. De skal ikke spamme på facebook osv men enkelte gjør det. Dumt noen skal ødelgge for resten av gjengen som gjør det slik det skal gjøres med lukkede kundegrupper osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 27. april 2017 #19 Del Skrevet 27. april 2017 12 minutter siden, CeciStei skrev: Her ser jeg at dere ikke har peilig på hva forever living er værtfall.. Bare for å nevne litt så er aloe veraen dyrket med vekselbruk på plantasjer som forever selv eier der geiter og sauer gjødsler og aloeveraen blir håndplukket av arbeidere som jobber 4 dager i uken men får betalt for 5 + forever betaler for skole og helse til hele familien. Det er heller ikke masse tilsettningsstoffer som blir nevnt. Forever eier patenten på stabiliseringsprosessen på aloeveraen som gjør at alle næringstoffene i aloeveraen bevares. Fra den blir håndplukket til den er i produktet tar det kunn 4 timer. De har sertifisering av The International Aloe Science Council som er den beste kvalitets sertifiseringen for aloevera. De er også sertifisert av leeping bunny som vil si at ingen av produktene eller ingrediensene i produktene er testet på dyr. Forever har også en 90 dagers fornøyd kundegaranti som vil si at om du ikke er fornøyd med varen din så får du alle pengene igjen selv om varen er helt tom! Dere bare synser og snakker uten å vite hva forever living faktisk er. Mange som missforstår og er skeptiske og det forstår jeg. For det er mange slike network marketing firma som ikke er bra så tror folk at forever er samme greia. Hadde dere bare åpnet øynene litt og fått et innblikk i hva forever faktisk er og hvordan det fungerer hadde dere blitt overrasket Synser? Det er jo pyramidespill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeciStei Skrevet 27. april 2017 #20 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg vet faktisk om flere med høyere utdanning og jobber som driver eget firma med forever produkter. Både politi, advokater, leger, tannleger, dyrleger,lærere og lista er lang! Jeg er helt enig at det er plagsomt og slitsomt med de som spammer dere når dere ikke er intr. Det skal ikke være slik. Desverre så er det noen som må ødelegge for alle andre. Kjipt for både dere og oss forhandlere som gjør jobben slik vi skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå