Gå til innhold

.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av LineaAspera
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hjelper ikke å si det på en grei måte, til sånne folk.  Du må gi klar beskjed.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun prøver å parre tispa si med hunden din? 

Hadde bare sagt "Vi er ikke så komfertable med at andre går med "hundens navn", så når han skal på tur så vil vi være med uansett - vi går tur med den når det passer oss/mår vi pleier :) 

Anonymkode: bafe9...34d

Gjest førstedamen
Skrevet (endret)

Hadde en slik jeg også, han ville passe min hund fordi han mente den og katten hans var venner, men min hund trivdes der, så ofte ble det nettopp denne naboen som ble vår redning når uforutsette ting dukket opp! Hold på barnevakta sier jeg!

Endret av førstedamen
Gjest Newroz
Skrevet

Det er jo ikke sikkert at de mener noe vondt med dette, eller har noen baktanker. Kanskje naboen bare syns det er utrolig koselig at hundene kommer godt overens og ser hvor positivt det er for sin egen hund, og vil at de skal få mest mulig tid sammen? Hunden din nyter jo også godt av dette med ekstra lufteturer :)

Hvis du er redd for naboen skal prøve å parre hundene så kan du jo spørre om det. Du trenger ikke å si det direkte, men slå av en prat og spør om de har tenkt å sette valper på henne i nærmeste fremtid osv. 

Skrevet

Jeg tenker at det er lurt å bli med naboen og hundene på tur (kanskje du kan invitere med dem), også kan du finne litt mer ut av hva slags person dette er og hva intensjonen er :) 

AnonymBruker
Skrevet

Slipper han ut porten...? Det er båndtvang nå!

Anonymkode: 8e04e...40b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...