AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 Jeg jobber heltid, men planlegger kanskje å begynne på skolen igjen (ingen 100 % garanti), og etter å ha snakket med sjefen virket h´n noenlunde usikker i begynnelsen på om det var mulig å få til en deltidsstilling, men avsluttet med at det var mulig og at h´n skulle snakke med visse personer for å finne ut av hva de skal videre osv. H´n var veldig klar over at h+n ikke ville miste meg. Problemet med sjefen er at alle vet at h+n er typen som sier en ting, men som gjør en annen. Det er dette som bekymrer meg... MEN nå har jeg fått tilbud om en annen jobb og stillingen er deltid. Tankene mine er følgende: - Hvis jeg ikke vil studere - har jeg fortsatt en heltidsstilling hvis jeg forblir i jobben min, MEN hvis jeg studerer og sjefen min ikke greier å gi meg nok timer, vil det bli tøft for meg, og jeg må kanskje lete etter en ny jobb da. - Hvis jeg bytter jobb, har jeg prøvetid igjen på 6 mnd., og hvis jeg mistrives/de ikke liker meg, kan jeg få sparken mye lettere. Da vil jeg risikere å være uten jobb. Samtidig er det deilig å tenke at jeg har en deltidsjobb sikret før jeg eventuelt går i gang med studiene. Her har jeg også mulighet til å tjene mye mer...Hva hadde du gjort!? Anonymkode: 73fa3...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå