Tibbie Skrevet 27. april 2017 #21 Skrevet 27. april 2017 Hmm, litt i gråsonen. Det virker som om han kanskje ikke fikk med seg signalene dine, og som du selv tror kan det hende at han ikke visste du følte det sånn. La oss håpe det. Men jeg ville ikke kaldt det for voldtekt, men heller en kjip sexopplevelse. Og sex er vondt om man ikke er opphetet, og kanskje spesielt om man er uerfaren (som jeg gjetter på alderen at du er?). Var jeg deg ville jeg prøvd å glemme dette. Den mest effektive metoden er kanskje gode seksuelle opplevelser. Jeg ville startet med hjemme alene så du føler deg mer bekvem 5
Gjest Axl Rose Skrevet 27. april 2017 #22 Skrevet 27. april 2017 (endret) Et nei er et nei. Blir ikke det hørt så er det voldtekt. Lot du han gjøre det er det ikke voldtekt. 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal snakke med fastlegen din om dette, og kanskje bli henvist videre til noen du kan snakke med. Noen ganger er man utydelige uten å mene det. Man er usikker. Redd. Jeg opplevde overgrep på den måten, jeg tørte ikke si ifra. Jeg var livredd. Jeg frosset. Men hvordan kunne han vite...? Annet enn at jeg var 13 år gammel og han var 24, noe han var vel vitende om. Men du har også sagt nei. Sagt at du ikke ville. Det er tydelig grensesetting han rett og slett dreit i - dette er voldtekt uten noe spørsmålstegn. Jeg vil også anbefale deg å ta dette opp med dine foreldre, så de er klar over hva som er hendt deg. Anonymkode: 484e9...199 Fy faen! Han sitter vel inne? Endret 27. april 2017 av Axl Rose
Gjest Skrevet 27. april 2017 #23 Skrevet 27. april 2017 1 minutt siden, Bootyhunter skrev: Et nei er et nei. Blir ikke det hørt så er det voldtekt. Fy faen! Han sitter vel inne? Jeg blir fremstilt som sjuk i huet i denne tråden som ønsker å gi pedoen en lærepenge just saying...
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. april 2017 #24 Skrevet 27. april 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal snakke med fastlegen din om dette, og kanskje bli henvist videre til noen du kan snakke med. Noen ganger er man utydelige uten å mene det. Man er usikker. Redd. Jeg opplevde overgrep på den måten, jeg tørte ikke si ifra. Jeg var livredd. Jeg frosset. Men hvordan kunne han vite...? Annet enn at jeg var 13 år gammel og han var 24, noe han var vel vitende om. Men du har også sagt nei. Sagt at du ikke ville. Det er tydelig grensesetting han rett og slett dreit i - dette er voldtekt uten noe spørsmålstegn. Jeg vil også anbefale deg å ta dette opp med dine foreldre, så de er klar over hva som er hendt deg. Anonymkode: 484e9...199 Fy faen, håper virkelig han sitter å råtner i et fengsel.
Gjest Axl Rose Skrevet 27. april 2017 #25 Skrevet 27. april 2017 2 minutter siden, Jackie Gleason skrev: Jeg blir fremstilt som sjuk i huet i denne tråden som ønsker å gi pedoen en lærepenge just saying... Går det an! Sånne fortjener jo bank og en skikkelig lærepenge! Tror de hadde gjort det selv hvis deres eget barn hadde vert utsatt for pedofile galninger.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #26 Skrevet 27. april 2017 10 minutter siden, Tibbie skrev: Hmm, litt i gråsonen. Det virker som om han kanskje ikke fikk med seg signalene dine, og som du selv tror kan det hende at han ikke visste du følte det sånn. La oss håpe det. Men jeg ville ikke kaldt det for voldtekt, men heller en kjip sexopplevelse. Og sex er vondt om man ikke er opphetet, og kanskje spesielt om man er uerfaren (som jeg gjetter på alderen at du er?). Var jeg deg ville jeg prøvd å glemme dette. Den mest effektive metoden er kanskje gode seksuelle opplevelser. Jeg ville startet med hjemme alene så du føler deg mer bekvem Er det ikke tydelig nok å si "nei"? Anonymkode: f4060...fc6 11
Svartedauden Skrevet 27. april 2017 #27 Skrevet 27. april 2017 Dette er vel typisk "gråsonevoldtekt"? Du burde ihvertfall snakke med noen om det. Lykke til videre!
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #28 Skrevet 27. april 2017 Han var 24, hun var 13 og hun var usikker, sa/ mumlet nei? Mannen visste hva han gjorde, og han valgte TS nettopp fordi hun var ung og lett å styre og overkjøre Anonymkode: 1cd8e...a77
JulieA Skrevet 27. april 2017 #29 Skrevet 27. april 2017 Dette er IKKE voldtekt, men en kjip seksuell erfaring. Synes det er altfor lett å dra frem voldtektskortet nå om dagen. Ts: sa du klart og tydelig nei, eller bare mumlet du litt? Dere delte seng så det er ikke rart om gutten trodde han skulle få seg. Han høres forøvrig veldig umoden ut og lite var for dine signalener, men fra der og gjøre den unge gutten til voldtektsforbryter er å dra det for langt. Mange har rådet ts til å snakke med en psykolog. Mulig det er greit, men kanskje du heller skal legge det bak seg. Tror det er mange av oss voksne damer ( jeg er 40) som også har ubehagelige seksuelle erfaringer som vi bare har lagt bak oss. Det blir ikke alltid bedre av å lage det til mer enn det der er. 6
Tibbie Skrevet 27. april 2017 #30 Skrevet 27. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han var 24, hun var 13 og hun var usikker, sa/ mumlet nei? Mannen visste hva han gjorde, og han valgte TS nettopp fordi hun var ung og lett å styre og overkjøre Anonymkode: 1cd8e...a77 Det er en annen sak. Tviler på at foreldrene hadde tillatt at 13-åringen hadde kjæreste på 24 og tok han med på hyttetur Er absolutt enig i det du skriver, men det er ikke TS sin situasjon 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #31 Skrevet 27. april 2017 20 minutter siden, Jackie Gleason skrev: Jeg blir fremstilt som sjuk i huet i denne tråden som ønsker å gi pedoen en lærepenge just saying... "Sjuk i huet" var dine ord, ingen har insinuert det som jeg kan se... Anonymkode: 80221...bf6 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 27. april 2017 #32 Skrevet 27. april 2017 Med tanke på alderen er dette uansett voldtekt da TS var under seksuell lavalder. Hun var dermed for ung til samtykke. Så ingen gråsoner her gitt. TS; du trenger å bearbeide det som har skjedd deg. På hvilken måte er umulig å si da vi alle har ulike behov osv. Du fikk et råd om å snakke med fastlegen din og det syns jeg er en god start. Håper du kommer deg videre fra dette
JulieA Skrevet 27. april 2017 #33 Skrevet 27. april 2017 6 minutter siden, Nowyouseeme skrev: Med tanke på alderen er dette uansett voldtekt da TS var under seksuell lavalder. Hun var dermed for ung til samtykke. Så ingen gråsoner her gitt. TS; du trenger å bearbeide det som har skjedd deg. På hvilken måte er umulig å si da vi alle har ulike behov osv. Du fikk et råd om å snakke med fastlegen din og det syns jeg er en god start. Håper du kommer deg videre fra dette Jeg kan ikke se noe sted at ts var 13 år da dettte skjedde. Det du referer til dreier seg om en annens kommentar til innlegget. Vi må uansett rydde opp i begrepene her. Sex med en 13-åring trenger heller ikke være voldtekt selv om det er straffbart.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #34 Skrevet 27. april 2017 Det er to forskjellige historier her. Det var en AB som fortalte om sin opplevelse av overgrep da hun var 13. Det er ikke TS. Anonymkode: 2c9d9...885
Gjest Ingenting2 Skrevet 27. april 2017 #35 Skrevet 27. april 2017 1 minutt siden, JulieA skrev: Jeg kan ikke se noe sted at ts var 13 år da dettte skjedde. Det du referer til dreier seg om en annens kommentar til innlegget. Vi må uansett rydde opp i begrepene her. Sex med en 13-åring trenger heller ikke være voldtekt selv om det er straffbart. Surr med AB-koder da. Beklager det. Rådet om å bearbeide gjelder likevel, så jeg lar innlegget stå. Jeg er uenig med det du antyder, men det er fordi jeg holder med loven. Eller mener du loven er åpen for at en 13-åring kan samtykke?
JulieA Skrevet 27. april 2017 #36 Skrevet 27. april 2017 1 minutt siden, Nowyouseeme skrev: Surr med AB-koder da. Beklager det. Rådet om å bearbeide gjelder likevel, så jeg lar innlegget stå. Jeg er uenig med det du antyder, men det er fordi jeg holder med loven. Eller mener du loven er åpen for at en 13-åring kan samtykke? Å ha sex med noen under den seksuelle lavalder er ulovlig, men det er ikke dermed ensbetydende med voldtekt. 2
Gjest Ingenting2 Skrevet 27. april 2017 #37 Skrevet 27. april 2017 1 minutt siden, JulieA skrev: Å ha sex med noen under den seksuelle lavalder er ulovlig, men det er ikke dermed ensbetydende med voldtekt. Vi er uenige i definisjonen. Uten samtykke er det voldtekt og under seksuell lavalder kan man ikke samtykke. Ingenting galt i å være uenig.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #38 Skrevet 27. april 2017 Skjønner ikke at noen kan påstå at det ikke er voldtekt. TS sier hun sa nei, at hun ikke ville etc, men han fortsatte? Og ts våknet av at kjæresten prøvde å penetrere henne i søvne. Anonymkode: 9b498...1e9 6
FluffyJuggernaut Skrevet 27. april 2017 #39 Skrevet 27. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke at noen kan påstå at det ikke er voldtekt. TS sier hun sa nei, at hun ikke ville etc, men han fortsatte? Og ts våknet av at kjæresten prøvde å penetrere henne i søvne. Anonymkode: 9b498...1e9 Helt enig. Det TS har beskrevet er voldtekt. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #40 Skrevet 27. april 2017 Det kom vel kanskje litt dårlig frem i innlegget med tanke på overskriften, for å kategorisere det som voldtekt er ikke nødvendigvis det essensielle her. Er mer problematikken rundt at hvis det er voldtekt, og ikke bare hjernen min som overreagerer, hvordan skal jeg komme meg over dette? ts Anonymkode: d0cdc...f52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå