Gå til innhold

Ble jeg voldtatt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg hadde sex var ille, skikkelig ille. Det var med en gutt som jeg hadde snakket mye med, og som jeg i følge han var sammen med. Det gikk veldig fort frem, og jeg følte vel ikke at vi var sammen, selv om jeg kanskje ga utrykk for det. Litt tilfeldig ble han med meg på familietur. I forkant av dette hadde vi gjort litt andre ting, men det meste var ubehagelig for min del. Prøvde å si det, men det var helt sikkert ikke tydelig nok. Når vi da kom på hytta endte vi opp i samme seng og resten kan dere sikkert tenke dere. Det var helt forferdelig for min del. Ba han være forsiktig flere ganger, sa nei, sa jeg ikke ville osv. Vi hadde sex totalt tre ganger, hvorav jeg en av gangene våknet av at han skulle til å putte den inn i meg. Hadde vondt i fire-fem dager når vi kom hjem. I ettertid har jeg slitt en del med dette, er over et år siden, og jeg har ikke hatt sex med andre siden. Synes det er veldig vanskelig å kalle det voldtekt, men hva skal jeg si da? Han vet sikkert ikke at jeg følte det sånn. Burde jeg dra å snakke med noen. I så fall hvordan? Klarer heller ikke alltid å tilfredsstille meg selv lenger heller, da jeg kommer på denne hendelsen og all lyst forsvinner. Hva skal jeg gjøre?

Hilsen fortvilet 18-åring.

Anonymkode: d0cdc...f52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det hvertfall er over grensa, hvertfall om du sa ifra. Jeg ville snakket med noen om dette, eventuelt psykolog <3 

Anonymkode: 23259...e40

• Liker 4
Skrevet

Når du sier nei men han kjører på -> voldtekt.

• Liker 21
Skrevet

Uff, håpløst av foreldra dine å legge til rette for umoralen med sengedeling i utgangspunktet også burde du som du er inne på vært tydeligere på at du IKKE ville dele seng.

Når det er sagt så er det ikke din feil at han forgrep seg på deg, husk at det aldri er din feil!

Jeg har ei lillesøster på din alder å hadde jeg fått høre at noe sånt hadde skjedd med henne vet jeg ikke hva jeg ville gjort, det kunne blitt straffesak ut av det for å si det sånn.

Jeg er så lei for at dette kunne skje med deg, uff :(

Nei er nei! Jeg er så flau over å være mann når jeg leser og hører om sånne drittsekker.

Men som sagt HUSK at det ikke er din feil, han er voldtektsmann og du er offeret her.

Oppsøk profesjonell hjelp i form av psykolog, ring imorgen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kategorisert det som voldtekt. Du sa nei! Er det så jævlig vanskelig for menn å skjønne? 🙄

Anonymkode: 80661...456

• Liker 11
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville kategorisert det som voldtekt. Du sa nei! Er det så jævlig vanskelig for menn å skjønne? 🙄

Anonymkode: 80661...456

Ikke menn, men drittsekker !

Ikke generaliser pliiis?

Endret av Jackie Gleason
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Du sa nei, han forsatte, ergo du ble voldtatt.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Jackie Gleason skrev:

Uff, håpløst av foreldra dine å legge til rette for umoralen med sengedeling i utgangspunktet også burde du som du er inne på vært tydeligere på at du IKKE ville dele seng.

Når det er sagt så er det ikke din feil at han forgrep seg på deg, husk at det aldri er din feil!

Jeg har ei lillesøster på din alder å hadde jeg fått høre at noe sånt hadde skjedd med henne vet jeg ikke hva jeg ville gjort, det kunne blitt straffesak ut av det for å si det sånn.

Jeg er så lei for at dette kunne skje med deg, uff :(

Nei er nei! Jeg er så flau over å være mann når jeg leser og hører om sånne drittsekker.

Men som sagt HUSK at det ikke er din feil, han er voldtektsmann og du er offeret her.

Oppsøk profesjonell hjelp i form av psykolog, ring imorgen.

Morsomt at du sier det, for jeg turte 100% ikke å si noe om det. Er redd for hva storebroren min kunne funnet på, heh. Kan ikke skylde på foreldrene mine. Vi lå i hver vår seng, han insisterte på at vi skulle dele...

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal snakke med fastlegen din om dette, og kanskje bli henvist videre til noen du kan snakke med. 

Noen ganger er man utydelige uten å mene det. Man er usikker. Redd. Jeg opplevde overgrep på den måten, jeg tørte ikke si ifra. Jeg var livredd. Jeg frosset. Men hvordan kunne han vite...? Annet enn at jeg var 13 år gammel og han var 24, noe han var vel vitende om.

Men du har også sagt nei. Sagt at du ikke ville. Det er tydelig grensesetting han rett og slett dreit i - dette er voldtekt uten noe spørsmålstegn. 

Jeg vil også anbefale deg å ta dette opp med dine foreldre, så de er klar over hva som er hendt deg.

Anonymkode: 484e9...199

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes ikke dette høres ut som voldtekt for å være helt ærlig. Du hadde foreldrene i nærheten, kaller han typen din og sier det det skjedde tre ganger. Det var nok en kjip erfaring seksuelt sett, men kanskje en dyrebar lekse i å lære og si NEI og sette grenser.

Anonymkode: 80221...bf6

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Gitt at du sa NEI og ike bare han være forsiktig så er det voldtekt. Da gjorde han det mot din vilje. Var du usikker, ba han være forsiktig og angret etterpå er det ikke voldtekt i mine øyne. Gitt at du sier sannheten er det altså voldtekt.

Anonymkode: 67335...201

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt at du sier det, for jeg turte 100% ikke å si noe om det. Er redd for hva storebroren min kunne funnet på, heh. Kan ikke skylde på foreldrene mine. Vi lå i hver vår seng, han insisterte på at vi skulle dele...

ts

Anonymkode:

Endret av Jackie Gleason
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt klart voldtekt. 

Du sa nei. Han brydde seg ikke om det, da er det voldtekt. Hvis et "nei" ikke er nok til å kalle noe voldtekt, kan man begynne å lure på hva som er det.

Hvilket land er han fra forresten? I mange kulturer er det helt andre grenser for hva som defineres som voldtekt. Blant annet er det ikke mulig å voldta sin kone/kjæreste fordi de i prinsippet ikke kan si nei.

Det kan være en faktor ved handlingen hans, og ikke nødvendigvis ondsinn. Men det kan også være en en total mangel på empati og et totalt fokus på egen tilfredstillelse. Samme mønster ser man hos gutter som dreper katter, for gøy.

Anonymkode: a122b...9af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et "nei" er forresten ikke nødvendig for at noe er voldtekt. Pedofile som voldtar småbarn får som regel ikke et klart"nei" fra barnet, mest fordi barnet er så lite at det enda ikke har språk. Det kan likevel ikke sies at overgriperen ikke visste at det han gjorde ikke var samtykkebasert. Barn under 14 år har uansett ikke samtykkekompetanse, så det er pr definisjon voldtekt uansett hvordan et barn oppfører seg eller sier. Ja, det gjelder selv om barnet angivelig oppfører seg "flørtene" som mange pedofile hevder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt klart voldtekt. 

Du sa nei. Han brydde seg ikke om det, da er det voldtekt. Hvis et "nei" ikke er nok til å kalle noe voldtekt, kan man begynne å lure på hva som er det.

Hvilket land er han fra forresten? I mange kulturer er det helt andre grenser for hva som defineres som voldtekt. Blant annet er det ikke mulig å voldta sin kone/kjæreste fordi de i prinsippet ikke kan si nei.

Det kan være en faktor ved handlingen hans, og ikke nødvendigvis ondsinn. Men det kan også være en en total mangel på empati og et totalt fokus på egen tilfredstillelse. Samme mønster ser man hos gutter som dreper katter, for gøy.

Han er så norsk som det er mulig å bli tror jeg! 

ts

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal snakke med fastlegen din om dette, og kanskje bli henvist videre til noen du kan snakke med. 

Noen ganger er man utydelige uten å mene det. Man er usikker. Redd. Jeg opplevde overgrep på den måten, jeg tørte ikke si ifra. Jeg var livredd. Jeg frosset. Men hvordan kunne han vite...? Annet enn at jeg var 13 år gammel og han var 24, noe han var vel vitende om.

Men du har også sagt nei. Sagt at du ikke ville. Det er tydelig grensesetting han rett og slett dreit i - dette er voldtekt uten noe spørsmålstegn. 

Jeg vil også anbefale deg å ta dette opp med dine foreldre, så de er klar over hva som er hendt deg.

Anonymkode: 484e9...199

Du var 13?! og han 24?!

Pedofile psyko! Jeg blir så sykt forbanna!

Endret av Jackie Gleason
AnonymBruker
Skrevet

Takk for oppklaring og støtte alle sammen! Får se om jeg klarer å manne meg opp til å snakke om det med noen etterhvert. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Edit , enkelte mislikte min uttalte forakt for overgrep ergo jeg slettet innlegget.

Endret av Jackie Gleason
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Jackie Gleason skrev:

Haha, jeg og broren til Ts kan gjøre en helaften ut av å være disse drittsekkenes karma!

Klør du i fingrene etter å være voldelig mot noen du ikke kjenner, basert på et innlegg på nettet? 

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klør du i fingrene etter å være voldelig mot noen du ikke kjenner, basert på et innlegg på nettet? 

Edit , enkelte mislikte min uttalte forakt for overgrep ergo jeg slettet innlegget.

Endret av Jackie Gleason

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...