Gå til innhold

Gifteringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen her inne som har handlet gifteringer fra etsy, eller lignende sider? Jeg har finnet noen ringer jeg virkelig har forelsket meg. De koster omtrent 7000, så det er da veldig risikabelt å bestille. De blir lagd i USA. Selgeren har fått fem av fem stjerner etter 300 tilbakemeldinger. Og dersom de skulle vært for store eller små, er det muligheter for å få tilpasset dem hos norske gullsmeder? Håper noen her har vært borti lingnende. På forhånd takk! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Karja skrev:

Hei! Er det noen her inne som har handlet gifteringer fra etsy, eller lignende sider? Jeg har finnet noen ringer jeg virkelig har forelsket meg. De koster omtrent 7000, så det er da veldig risikabelt å bestille. De blir lagd i USA. Selgeren har fått fem av fem stjerner etter 300 tilbakemeldinger. Og dersom de skulle vært for store eller små, er det muligheter for å få tilpasset dem hos norske gullsmeder? Håper noen her har vært borti lingnende. På forhånd takk! 

Bestiller/betaler du med kredittkort så har du sikkerhet for å få pengene tilbake via kortet om du ikke får det du tror du får, og butikken ikke er villig til å ordne opp. 

Anonymkode: b00f4...08b

• Liker 1
Skrevet

Hei! Takk for svaret. Det var veldig kjekt å høre :-) 

Skrevet

Ville ha droppet det og heller kjøpt ringene hos en seriøs gullsmed. En vet aldri hva en får og en kan like godt få ringer som ikke er av gull/sølv og hvertfall ikke ekte diamanter.

• Liker 1
Skrevet

Det er heller ikke for galt at du tar med bilde av ringene du ønsker deg til en gullsmed og sier "jeg vil ha sånn" og så ser de hva de kan gjøre enten ved å finne tilsvarende eller peke deg i retningen med en smykkedesigner som kanskje kan lage det for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Det koster å få tilpasning hos gullsmed. Bedre å kjøpe fra gullsmed og få god kundeservice i mange år.

Anonymkode: 32448...e8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...