AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 Jeg er 18 år, og får stadig høre av familie og venner at jeg snorker. Det begynner å ta på. Skal inn i førstegangstjenesten neste år, og å holde andre våkne er noe jeg faktisk frykter, og som ødelegger gleden ved å komme inn. Det kjennes veldig som om det er noe i overgangen mellom nesegang/hals, er det som skaper lyden. Kan ikke puste gjennom kun nesen over lengre tid, da det kjennes ut som om noe hindrer oksygeninntaket. Kortisonspray og sterk allergimedisin fungerer ikke. Noen som vet hva dette kan komme av? Kjerringråd og tips om hvem jeg evt kan kontakte mottas også med stor takk! Anonymkode: c463c...45d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #2 Skrevet 27. april 2017 Be fastlegen om å henvise deg til øre-nese- halsspesialist, for å finne årsaken, og for å få behandling. Det kan feks være polypper som stenger for, slik at du ikke får nok surstuff ved å puste kun gjennom nesen. Noen har skjev neseskillevegg, slik at det derfor er for trangt til nesebor/ neseborene. Anonymkode: 6b780...9f5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #3 Skrevet 27. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Be fastlegen om å henvise deg til øre-nese- halsspesialist, for å finne årsaken, og for å få behandling. Det kan feks være polypper som stenger for, slik at du ikke får nok surstuff ved å puste kun gjennom nesen. Noen har skjev neseskillevegg, slik at det derfor er for trangt til å puste gjennom nesen. Rettet. Anonymkode: 6b780...9f5 Anonymkode: 6b780...9f5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4 Skrevet 27. april 2017 Snorkingen kan skyldes feks polypper og/ eller søvnapne Anonymkode: 6b780...9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå