AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Del Skrevet 27. april 2017 Det har blitt verre siste året. Men jeg blir missunnelig/sjalu når andre får seg kjæreste, eller får interesse fra menn. Jeg er en grubler, og begynner å lure på hvorfor noen får mer enn andre, hvorfor nettopp denne personen får interessen og hvorfor ikke jeg. Jeg har avvist alle, jeg fikk aldri følelser for noen av de intresserte. Jeg vet at følelsene har vært gjensidige to ganger, men avstanden fikk alt til å dabbe av. Nå er jeg forelsket på nytt, men han er uaktuell av flere grunner, singel, men likevel uaktuell :(. Jeg grubler også på hvordan min tidligere mobber har klrt å kapre mannen sin. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke blir forelsket i ham, og har nesten lyst å bli det slik at jeg kan ødelegge forholdet deres. Men jeg vet at i virkeligheten så vil det ikke skje. Jeg finner ikke noen av disse mennene attraktive eller intressante som kjærester. At de får kjærester er egentlig ikke et problem. Jeg vil bare møte en jeg kan bli glad i, uten å ødelegge noe. Men jeg er så redd for at jeg aldri vil treffe en jeg blir virkelig glad i :(. Og dsjansen er vel stor for at han allerede er opptatt, og det irriterer meg grønn. Han jeg ser for meg finnes sikkert ikke, ellers vil han sikkert ikke like meg tilbake. Er ikke kjærliget som å vinne i lotto? Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å leve lykkelig i et forhold. Traff de virkelig den de elsker? Slik må da isåfal være bestemt fra oven.. Anonymkode: fd259...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #2 Del Skrevet 27. april 2017 Hvor lenge har du hatt det sånn? Hvor gammel er du? Anonymkode: 7b37f...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #3 Del Skrevet 27. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har du hatt det sånn? Hvor gammel er du? Anonymkode: 7b37f...92c I snart 1 år. Er 25 Anonymkode: fd259...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4 Del Skrevet 27. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I snart 1 år. Er 25 Anonymkode: fd259...5ea Hvorfor har det vært sånn det siste året tror du? Anonymkode: 7b37f...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #5 Del Skrevet 27. april 2017 Ikke avvis beilerne for fort. Gi det tid. Følelser kan vokse frem over tid. Vi som har opplevd mobbing trenger å ha både hode og hjerte involvert før vi hengir oss til noen, og det tar sin tid. Anonymkode: 8b393...d12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #6 Del Skrevet 27. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke avvis beilerne for fort. Gi det tid. Følelser kan vokse frem over tid. Vi som har opplevd mobbing trenger å ha både hode og hjerte involvert før vi hengir oss til noen, og det tar sin tid. Anonymkode: 8b393...d12 Mens andre bare hopper inn i kjørligheten ikke sant. Fordi vi eks.mobbeofre trenger tid. Jeg har brukt flere år. Beilerne er venner, men har funnet nye damer. Jeg er glad for det, at de er lykkelige. Og jeg har da ikke hatt problemer med å få følelser for dem jeg har fått det for. Det er bare at det passer aldri. Anonymkode: fd259...5ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #7 Del Skrevet 27. april 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mens andre bare hopper inn i kjørligheten ikke sant. Fordi vi eks.mobbeofre trenger tid. Jeg har brukt flere år. Beilerne er venner, men har funnet nye damer. Jeg er glad for det, at de er lykkelige. Og jeg har da ikke hatt problemer med å få følelser for dem jeg har fått det for. Det er bare at det passer aldri. Anonymkode: fd259...5ea Jeg har også opplevd mobbing. Hvordan var det du ble mobbet egentlig? Jeg opplever ikke det samme som deg. Kanskje du må prøve å få slutt på offer-mentaliteten? Anonymkode: 67d26...7e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #8 Del Skrevet 27. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også opplevd mobbing. Hvordan var det du ble mobbet egentlig? Jeg opplever ikke det samme som deg. Kanskje du må prøve å få slutt på offer-mentaliteten? Anonymkode: 67d26...7e5 TS har da ikke skrevet noe om offer-mentalitet heller. Den er det tydeligvis du som er opphengt i, gir du leste i hvert fall ikke TS sine ord godt nok. Anonymkode: 8b393...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #9 Del Skrevet 27. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS har da ikke skrevet noe om offer-mentalitet heller. Den er det tydeligvis du som er opphengt i, gir du leste i hvert fall ikke TS sine ord godt nok. Anonymkode: 8b393...d12 Litt offermentalitet det å nevne at en faktisk er blitt mobbet i innlegget.. Anonymkode: 8e6d8...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #10 Del Skrevet 27. april 2017 Er du interessert i menn, eller i kvinner? Anonymkode: 28f8b...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå