Gjest LadyG Skrevet 22. desember 2004 #1 Del Skrevet 22. desember 2004 Ammet for ca. to år siden og etter dette ble brystene relativt slitne... De henger nå, men er fremdeles store (en fæl kombinasjon). Jeg er bare 22 år, vil ikke ta operasjon. Hva kan jeg gjøre med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 23. desember 2004 #2 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er vel ikke noe du kan gjøre med det, hvis operasjon er utelukket. Det er nemlig ikke sånn at brystene kan trenes tilbake til sin tidligere form... (men det visste du vel??) Invester i alle fall i gode bh'er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pusemamma Skrevet 23. desember 2004 #3 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er ganske normal å få hengepupper med alderen. Spesielt etter fødsel. Alternativet er når du har fått de barna du ønsker og evnt. operere de. så lenge du har fått barn vil de ikke se ut som før dessverre. Hengepupper er vel ikke verdens undergang? :nissekone: Ha en fortreffelig jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 23. desember 2004 #4 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er ganske normal å få hengepupper med alderen. Hun er jo veldig ung til å få hengepupper da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #5 Del Skrevet 26. desember 2004 du kan spise noen tabletter som heter natural beauty, de tablettene er helt naturlige tabletter med naturlige stoffer, som skal gjøre brystene fastere og få dem spenstige spesielt etter amming... gå inn på naturalbeauty.com! jeg spiser dem, og synes de fungerer litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #6 Del Skrevet 26. desember 2004 beklager, nettsiden heter senos.no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #7 Del Skrevet 27. desember 2004 du kan spise noen tabletter som heter natural beauty, de tablettene er helt naturlige tabletter med naturlige stoffer, som skal gjøre brystene fastere og få dem spenstige spesielt etter amming... gå inn på naturalbeauty.com! jeg spiser dem, og synes de fungerer litt! Sliter litt å tro på at brystene mine blir fastere av en blanding av : humle, malt, hvete, bygg, rug, grå havre og mais. som det står på nettsiden deres at de inneholdt. Jeg spiser da kornblandinger og brød uten samme effekten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #8 Del Skrevet 27. desember 2004 Gjest igjen. 499,- for en måneds forbruk var jo også en heller drøy pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 27. desember 2004 #9 Del Skrevet 27. desember 2004 Sliter litt å tro på at brystene mine blir fastere av en blanding av : humle, malt, hvete, bygg, rug, grå havre og mais. som det står på nettsiden deres at de inneholdt. Jeg spiser da kornblandinger og brød uten samme effekten? Det der har jeg også problemer med å tro på. Hvorfor er det ikke mer kjent, og i vinden hvis disse pillene har noen som helst effekt?? Må le litt av folk som går på en sånn limpinne jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 27. desember 2004 #10 Del Skrevet 27. desember 2004 Ikke la deg lure, dette er selvfølgelig bare humbug!!! Blir så lei av at folk lar seg lure av sånt tull. Operasjon er nok det som skal til..., tror ikke du kan trene opp brystene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #11 Del Skrevet 27. desember 2004 ja, bare slit med å tro på det dere, men det fungerer! og denne spesielle sammenblandingen er god brystnæring! dessuten så er 499 for en måned en stiv pris, men man trenger bare å gå på en to mnd. kur så er man ferdig! hvis du leste nettartikkelen.... man kan opprettholde dette ved å spise en tablett daglig, og det koster ca. 1200 i året har jeg regnet ut, ikke så dyrt.... og dette produktet har vært i vinden, det har vært omtalt på tv! for en stund tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 27. desember 2004 #12 Del Skrevet 27. desember 2004 ja' date=' bare slit med å tro på det dere, men det fungerer! [/quote'] Hvis dette hadde vært sant så hadde det vært en nyhet av store dimensjoner! Hvorfor har ikke dette blitt nevnt i media? Jo, fordi det bare er sprøyt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 27. desember 2004 #13 Del Skrevet 27. desember 2004 Selfølgelig går det ikke an i trene opp fastheten på puppene, MEN det går ann å trene opp muskelene under. Siden det har gått to år etter amming så kommer ikke huden til å trekke seg noe særlig mere sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #14 Del Skrevet 28. desember 2004 det har jo vært nevnt i media! selvfølgelig har det ikke så stor virkning som plastisk kirurgi, men det skader jo ikke å prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 28. desember 2004 #15 Del Skrevet 28. desember 2004 det har jo vært nevnt i media! Nevnt...Ok! Det overbeviser meg nok ikke. Vil gjerne i så fall se en link til der hvor det er nevnt. Mye blir nevnt i media, bla fordi det er latterlig, lureri eller annet. Ble det slått opp som en sensasjonell nyhet om at dette VIRKET?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 28. desember 2004 #16 Del Skrevet 28. desember 2004 du kan spise noen tabletter som heter natural beauty' date=' de tablettene er helt naturlige tabletter med naturlige stoffer, som skal gjøre brystene fastere og få dem spenstige spesielt etter amming... gå inn på naturalbeauty.com! jeg spiser dem, og synes de fungerer litt! [/quote'] Til trådstarter.. Jeg ville ikke brukt pengene mine på noen dyre tabletter... De gir garantert ingen virkning. Hvis man bare kunne spise noen tabletter ville vel ingen tatt operasjon?? Noe å tenke på... Dersom operasjon ikke er aktuelt er det desverre ingenting du kan gjøre... Klem, CeeCee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå