Gå til innhold

Svigermor blir 60

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svigermor fyller 60 om noen måneder, og jeg trenger gavetips! 

Samboer er ikke spesielt flink til å finne på noe, så jeg syns (og vil) ta litt ansvar. Har spurt hva hun ønsker seg, og det hun har kommet med så langt er at hun ønsker seg en fjelltur med meg og samboer. Jeg vil gjerne gi henne noe hun husker lenge, og blir ordentlig glad for. Da min mor fylte 50 fikk hun tur med hurtigruta langs halve Norge, og dette var noe hun hadde ønsket seg i mange, mange år. 

Min svigermor er glad i å være på hytta, gå tur med hunden, være sosial. Hun er glad i vin, storbyferie og sydenferie. 

Hvis noen har gode tips, blir jeg veldig glad! Hun bor midt i landet, vi bor i en annen by ganske langt unna.

Ettersom hun ønsket seg fjelltur med oss har vi sjekket ut Brimiland, men der var prisen 21.000 totalt, og det blir litt i meste laget for oss.

Anonymkode: 5e2a6...a2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å finne en koselig hytte på fjellet gjennom  AirBnB! Og kanskje en lekker piknikkurv med vin og mat, eventuelt en ryggsekk og litt utstyr til turen. 

Anonymkode: 95e6e...d35

• Liker 2
Skrevet

Fjelltur med dere kan jo bare være en to netterstur på turisthytter, gjerne selvbetjente. Hvor dere går en rute og sover to netter på to forskjellige hytter. Dere kan ta med biff og vin for å kose dere oppe på hyttene. Ellers kan dere ta med telt, Eller leie en hytte igjennom airbnb 😁

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var en god ide, takk 😀 

AnonymBruker
Skrevet

Endelig,noe positivt om svigermor.

Hva om dere tok henne med på en storby tur ?

Anonymkode: f2fe8...af4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar gjerne imot flere tips 😊

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig,noe positivt om svigermor.

Hva om dere tok henne med på en storby tur ?

Anonymkode: f2fe8...af4

Jeg er veldig glad i min svigermor 😊

Vurderer en langhelg til London, der har hun bodd da hun var yngre, så det kunne vært artig! Tips til gode hoteller?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville holdt på ideen om en fjelltur og så gitt henne noe konkret i tillegg, som en ryggsekk, en bok om norske fjell, en lekker anorakk (for eksempel Amundsen), et skjerf i kasjmir, nytt ullundertøy, fine fjellsko (for eksempel Scarpa).

Anonymkode: 95e6e...d35

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal sjekke hytter på airbnb nå, samt den linken ovenfor. Ser også på hoteller i London, kan tenke meg et gammelt, ærverdig hotell er noe hun liker.

AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at en eventuell tur vil bli i forbindelse med vinter/påskeferie neste år (hun har bursdag rett för jul).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...