Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #1 Del Skrevet 22. desember 2004 Har vært plaget med underlivssopp ganske lenge, og jeg har prøvd å gå til lege med dette. 2 ganger har jeg fått en tablett som skulle tas. Dette var da en engangskur og det skulle funke. Men selv etter to ganger så er ikke det blitt noe bedre. Jeg begynner å bli frustrert, synes det er ubehagelig og veldig ekkelt. Fått noen råd om å først bruke den sterkeste Canesten (prøvd det flere ganger) og så fortsette med den milde? er det noen som kan hjelpe?? all råd tas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #2 Del Skrevet 22. desember 2004 Har samme problemet selv. Canesten har ikke funket på meg (prøvd 3 ganger nå). Så jeg skal en tur til gynekolog å få sjekket Kanskje hun kan hjelpe meg. Du kan jo alltids ta en tur til gynekolog. Går du på p-piller så kan problemet ligge der... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #3 Del Skrevet 22. desember 2004 Har samme problemet selv. Canesten har ikke funket på meg (prøvd 3 ganger nå). Så jeg skal en tur til gynekolog å få sjekket Kanskje hun kan hjelpe meg. Du kan jo alltids ta en tur til gynekolog. Går du på p-piller så kan problemet ligge der... :-? Nei har sluttet på p-piller så det kan ikke være grunnen, men gikk på de når dette startet! har tenkt på gynekolog men jeg vet ikke hvor jeg skal henvende meg, har fastlege men vil ikke bruke han :oops: Fikk ikke noe videre hjelp av de på legesenteret når jeg sa at jeg ville ha en gynekologtime, men helst ikke hos fastlegen.. fikk bare fortalt av det var fastlegen som gjorde dette... er det rett?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 22. desember 2004 #4 Del Skrevet 22. desember 2004 Sopp er ikke alltid sopp! Gå til legen!! Både jeg og en venninne hadde det problemet -ingen av oss hadde egentlig sopp. Vi hadde to forskjellige greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #5 Del Skrevet 22. desember 2004 Sopp er ikke alltid sopp! Gå til legen!! Både jeg og en venninne hadde det problemet -ingen av oss hadde egentlig sopp. Vi hadde to forskjellige greier... var første gangen til en gynekolog, hun konstaterte at det var sopp... vil igjen prøve å få time til gynekolog men som tidligere nevnt har det vært litt trøbbel i forbindelse med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 22. desember 2004 #6 Del Skrevet 22. desember 2004 Nei har sluttet på p-piller så det kan ikke være grunnen, men gikk på de når dette startet! har tenkt på gynekolog men jeg vet ikke hvor jeg skal henvende meg, har fastlege men vil ikke bruke han :oops: Fikk ikke noe videre hjelp av de på legesenteret når jeg sa at jeg ville ha en gynekologtime, men helst ikke hos fastlegen.. fikk bare fortalt av det var fastlegen som gjorde dette... er det rett?? Du kan gå til fastlegen din og få henvisning til gynekolog Eller ta direkte kontakt med en gynekolog i nærområdet. Man kan også ta en slik undersøkelse hos fastlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #7 Del Skrevet 23. desember 2004 tusen takk for svar alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå