Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #1 Skrevet 22. desember 2004 Hva er topp 10 blant "sunn" snacks? Og hvordan ligger saltstenger ann?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 22. desember 2004 #2 Skrevet 22. desember 2004 Saltstenger uten salt er bedre enn med salt. Snacks, mener du snop da, eller ting som f.eks. babygulerøtter?
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #3 Skrevet 22. desember 2004 Tenkte mest på snack som babygulrøtter for eks
Arkana Skrevet 22. desember 2004 #4 Skrevet 22. desember 2004 Selvpoppet popcorn er sunt, bruk så lite olje som mulig.
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2004 #5 Skrevet 26. desember 2004 -Usaltede nøtter -Grønsaker m/dipp f.eks :staver av gulrøtter, paprika, agurk, squash. Egentlig bare være kreativ her. Bruke youghurt naturell/kesam istedenfor rømme evt rømmekolle som er _Litt_ bedre - Ren frukt - fat med jordbær,ananas, aprikoser o.l ( hulk... gleder meg til sommeren) + man finner mange gode , kreative forslag på oppskrifter med frukt på frukt.no -lakrisbåter ikke ikke så gærne. - Mørk sjokolade, kakao har stoffer i seg som fungerer som antidioksanter.. også hjelper deg godt om du er i dårlig humør -Marinert oliven har jeg hørt.. ( er ingen megafan av oliven..phøy.. men jeg har flere veninner som serverer det innimellom)
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #6 Skrevet 28. desember 2004 Frukt er minst like søtt og godt som sjokolade og iskrem, i tillegg til at det inneholder sunnere sukker, sunnere fett og mange vitaminer Jeg pleier å kjøpe ta med meg litt kiwi, klementin/appelsin, grønne epler, druer, banan og gjerne hermetisk ananas/aprikos. Hakke opp og lage fruktsalat. Kjempegodt!! De ferdige pakkene med salat er også veldig sunt og godt, og babygulrøttene fra Cortella (?). Og hva med nøtter, dadler, rosiner, svisker og lignende?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå