Gå til innhold

Turnoff?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Andre som er enige i at å få spørsmålet : skal vi ha sex?, er turnoff? Det tenner meg ikke akkurat, finnes da vel andre måter å ta initiativ?! enkelte har ikke skjønt det altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Andre som er enige i at å få spørsmålet : skal vi ha sex?, er turnoff? Det tenner meg ikke akkurat, finnes da vel andre måter å ta initiativ?! enkelte har ikke skjønt det altså.

For meg er det dritturnoff at typen min har glemt igjen julegaven min i et annet land, og ikke gjort noen innstats for å kjøpe ny.....

Gjest StoreSky
Skrevet

For meg er det dritturnoff at typen min har glemt igjen julegaven min i et annet land, og ikke gjort noen innstats for å kjøpe ny.....

:ler: Unnskyld at jeg ler, men visse spørsmål er viktigere i disse tider!!

(til han: skjerp deg!)

Skrevet

næ det er jo et ærlig spørsmål

ikke noe vits i å gå rundt grøten vel

Skrevet

I prinsippet er jeg enig i at det finnes vanvittig mange bedre måter å formidle at man har lyst, men det er jo ikke alltid det passer. Er man slitne begge to etter å ha vært på jobb og ungen har vært hyper de luxe hele kvelden og nektet å legge seg, synes jeg det er greit om man spør om det er noen mulighet for kos.... før man starter på noen avanserte greier... for så å bli avvist... :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet
Andre som er enige i at å få spørsmålet : skal vi ha sex?' date=' er turnoff? Det tenner meg ikke akkurat, finnes da vel andre måter å ta initiativ?! enkelte har ikke skjønt det altså.[/quote']

Vanligvis, men ikke når jeg har drukket GT. :sjarmor:

Skrevet
Andre som er enige i at å få spørsmålet : skal vi ha sex?' date=' er turnoff? Det tenner meg ikke akkurat, finnes da vel andre måter å ta initiativ?! enkelte har ikke skjønt det altså.[/quote']

:Nikke: Og det er iallfall turnoff når man sier fra hver gang at det er turnoff, men får høre det gang på gang likevel. Dét er turnoff, det.

Skrevet

Ord er overflødige av og til...og speiselt i en slik situasjon..

Vi vil ha romantikk!!!!!!!!!!!! (Ihvertfall jeg ;-) )

Skrevet

Ja det fins jo andre måter, men jeg syns det er ganske greit å få det spørsmålet jeg - forutsatt at det er fra han jeg bor med da...

Jeg ville vel ikke reagert like positivt om en fyr kom bort til meg på gata og sa det samme :ler:

Skrevet

Det er ikke bare snakk om å ha lyst, men å få lyst. Hva må til for at den en er sammen med skal få lyst?

Tenk på det!

Gjør noe med det!

Skrevet

Ja, det spørsmålet er en turnoff, ingen tvil..:tunge1:

Trenger ikke timesvis med oppvartning først, men det er mye mer sexy å høre f.eks "jeg har så lyst på deg, jeg" eller noe lignende...

.. noe heldigvis mannen min gjør.. :sjarmor:

Gjest Julenissen
Skrevet

Syns det er et helt greit spm jeg, hvorfor pakke det inn og gå rundt grøten når man rett og slett kan si det som det er? :tunge1:

Skrevet
Ja, det spørsmålet er en turnoff, ingen tvil..:tunge1:  

Trenger ikke timesvis med oppvartning først, men det er mye mer sexy å høre f.eks "jeg har så lyst på deg, jeg" eller noe lignende...

:Nikke: Helt enig! :Nikke:

Gjest StoreSky
Skrevet

Hvilke andre spørsmål er viktigere?

Julegaver som er glemt er viktigere i disse juletider!! (enn om man får turnoff av å bli spurt om å ha sex..)

Gjest Tari ikke innlogget
Skrevet

Jeg syns ikke det er turnoff, syns det er helt greit å bli spurt om det. Skal ikke så mye til før jeg får lyst på sex, så jeg trenger egentlig ikke å varmes opp først. Men, det er klart, det er mer sexy om han sier at han har lyst på meg eller bare "tar for seg". :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...