LittKoko Skrevet 27. april 2017 #1 Del Skrevet 27. april 2017 Ikm var tirsdag. Den kom ikke. Men i natt fikk jeg ekstreme menssmerter og blødning. Blodet var ikke friskt og rødt. Mørkt, brunlig og slimete. Ikke like mye som ved mens, men mer enn bare spotting. Så tror ikke det gikk denne gangen! Noen som har erfart liknende? Jeg er så utrolig lei meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #2 Del Skrevet 27. april 2017 Hei, har du tatt graviditetstest for å sjekke om du er gravid eller ikke? Anonymkode: 5f385...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittKoko Skrevet 27. april 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 27. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, har du tatt graviditetstest for å sjekke om du er gravid eller ikke? Anonymkode: 5f385...cab Jeg tok en igår. Den var svaaaaaaaak positiv. Så vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4 Del Skrevet 27. april 2017 Akkurat nå, LittKoko skrev: Jeg tok en igår. Den var svaaaaaaaak positiv. Så vet ikke. Ok, ville sett det litt an, om du kommer i gang på en mer normal menstruasjonsblødning de neste dagene. Hvis det ikke skjer noe bør du ta en ny test. Anonymkode: 5f385...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittKoko Skrevet 27. april 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 27. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, ville sett det litt an, om du kommer i gang på en mer normal menstruasjonsblødning de neste dagene. Hvis det ikke skjer noe bør du ta en ny test. Anonymkode: 5f385...cab Ok. Håper det ikke går over til vanlig mens 🤞🏾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå